Bölüm 13: Tılsım -Güncellendi-

77 8 37
                                    

Reverse Falls' da:

Ford ve Stan kendilerini Reverse Falls' daki Gleeful malikanesinde bulmuşlardı. Onlar yerde dururken Ters halleri de şaşkınca onlara bakıyordu, Jayla haber vermiş olsa da şimdi beklemediklerinden şaşkınlardı. İki Ford aynı anda silahlarını birbirlerine doğrulttular. 

"Size de kimsiniz?" dedi iki Stan aynı anda. 

Ters Ford sakin kalmaya çalışarak "Evimde ne işiniz var?" diye sordu. 

Ford ve Stan birbirlerine baktılar. Gerçekten şeytan onları nereye yollamıştı?

"Burası tam olarak neresi?" dedi Ford paralel kendine bakarak, bu fazlasıyla rahatsız ediciydi.

"Bu ne saçma soru Reverse Falls' dayız." dedi Ters Stan.

Stan öfkeyle "Lanet olsun sana kırmızı şeytan ve Jayla!" dedi. 

Ters Ford ve Ters Stan "Jayla" adını duymalarıyla paralel hallerine baktılar.

"Jayla mı?" dediler aynı anda. 

Ters Ford elindeki silahı biraz daha gevşekçe tutmaya başladı.

"Anlaşılan siz Esrarengiz Kasaba' dan gelen hallerimizsiniz." dedi Ters Ford "Yanılıyor muyum?"

Ford ve Stan birbirlerine bir an için baktılar. Nereden bildiğini anlayamamışlardı.

Ters Stan hemen "Jayla' nın o veletleri götürdüğü boyut mu?" dedi. 

Stan hemen öfkeyle "Yeğenlerim hakkında düzgün konuş!" diye bağırdı.

Ters Stan alayla "Onlar benim yeğenlerim ve onlar hakkında istediğimi derim." dedi.

"Defol git! Onlar benim de yeğenlerim! Ben onların paralel amcasıyım!" dedi Stan öfkeyle sonra anında yüzünü buruşturdu "Paralel amca mı dedim ben?" dedi kendi kendine mırıldanarak. 

Şüphesiz dördü de hayatlarının en tuhaf gününü yaşıyorlardı.

*

Gravity Falls, Jayla' dan:

Ertesi sabah ben çocukların yanına Bill' de ormana kardeşlerinin yanına gitmişti. Berber zaman geçirmek istediklerini biliyordum ve zaten çocukların yanında olmaları pek işime gelmezdi. Çocuklarım hepsi şimdilik kulübede kalıyorlardı ve ne yapacakları konusunda gerginlerdi. Pacifica babasını olayları nasıl açıklayacağın düşünüyor, Gideon' da aynı şekilde babasına nasıl açıklayacağını düşünüyordu. Kulübeye girdiğimde Soos rahatsız bakışlarla beni içeri almıştı, kulübeyi kısa bir süreliğine bu olaylar için kapatmıştı.

"Gerilmene gerek yok Soos, ben Bill değilim. Hem sen hiçbir şey yapmadın, sana dokunmayacağım." dedim içeri geçerken gülümseyerek.

"Amacını tam olarak anlamadım dostum ama bu duruma alışmanın zor olduğunu söylemeliyim. Seni yargılamıyorum! Sadece bu çok tuhaf." dedi Soos gerginliği sesinden belli olarak.

"Elbette bana alışmanızı beklemiyorum, yaşadıklarınız göz önüne alınınca bu imkansız. Yine de yargılamadığın için teşekkürler ahbap." dedim şapkamı çıkartarak başımla selam verdikten sonra çocukların yanına ilerlerken.

Beni gördüklerinde başlarını kaldırmışlardı, Dövüşçü ikizler yanlarında yer açarken diğerleri hemen başlarını indirmişlerdi. Dövüşçü ikizler hariç diğer çiftler en azından bir aradaydılar. Wendy' de elinde baltasıyla bana doğru yaklaştı.

"Beni dinle Ramirez, kim olduğun ya da neyin nesi olduğunla ilgilenmiyorum. Sadece eğer dostlarımdan birine ya da paralel hallerinden birine zarar verirsen, seni buna pişman ederim." dedi Wendy tehditkarca baltasını bana uzatırken.

Tuhaflıklar Cenneti ve Tuhaflık KardeşleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin