Bölüm 11: Fight Falls -Güncellendi-

94 8 13
                                    

Diğerlerinin yanına döndüğümde birinin geldiğini anlamayacak kadar şaşkınlardı. Gizem İkizleri kendilerinin farklı versiyonlarının karşılarına geçtiler. Telepati İkizleri de farklı hallerine şaşkınca bakıyorlardı.

"İnanamıyorum" dedi Dipper.

"Vay canına." dedi Mabel.

"Sen ben misin şimdi?" dedi iğrenircesine Ters Mabel.

"Bu imkansız." dedi  Mason. Yüzündeki aşağılama ifadesi çok netti.

"Bu mümkün değil! Çok saçma." diye mırıldanmaya başlamıştı Ford.

Telepati İkizleri gelen Ford ve Stan' e döndüler. Onları görmeleri gibi ikisi de korkuyla yutkundular. Saklamaya çalışsalar da korkmuşlardı. Her ne kadar öz güvenleri tam olsa da amcalarına karşı bu yerle bir oluyordu. Altıncı parmağımdan dolayı benden de gerildikleri ve rahatsız oldukları belliydi. Bu durumu umursadığımı söyleyemeyeceğim, Tuhaflığımı diğer kasabalılardan saklamıştım ama buradaki kişilere ve Fight Falls' da ki dostlarımın yanında asla tuhaflığımı gizlemek gibi bir niyetim yoktu.

"Bu kasaba sizinkinden farklı çocuklar." diye açıklamaya başladı Will. Kendisine korkunç davransalar da onlar hala iki küçük baskı ve şiddet altında büyümeye zorlanmış çocuktular. "Kişilikler ve karakterler genel olarak tam ters." Ford her iki evrende de zeki ve Stan her iki evrende de paragözdü mesela. Ama bu evrende ikisi de pamuk gibi kalpliyken Reverse Falls' da kalplerinin varlığı sorgulanırdı.

"Peki onlar?" dedi Mason çekingen bir tavırla. "Onlar... iyiler mi?" diye sordu Stan ve Ford' u kafasıyla işaret ederek.

"Tamamen iyiler, emin olabilirsiniz." dedi Will gülümseyerek.

Gizem ikizleri yönlerini kendilerine daha çok benzeyen Gizem Kuzenlerine çevirdiler. Pacifica onlara içten bir şekilde gülümsedi ve el salladı. Gideon da kibarca gülümsedi.

"Siz daha tuhafsınız." dedi Çam Ağacı dürüstçe.

"Dipper!" diye azarladı kardeşini Mabel. "Bu çok kaba."

Gideon gülümsedi "Sorun yok, bizim içinde siz çok tuhafsınız." dedi. Alınmışa benzemiyordu.

"Ve tuhaflar güzellerdir!" dedi Pacifica neşeyle ve elini uzattı. Kalbim yine tekliyordu ama çok daha iyiydi. "Ben Pacifica Soutwest, bu da inek kuzenim Gideon Pines."

"Bende Mabel Pines ve bu da inek ikizim Dipper Pines." dedi Mabel Pacifica' nın elini sıkarken. Oğlanlar homurdanıyordu.

"Burada olamaması gereken şeyler dönüyor ve suçlusunu tahmin edebiliyorum." dedi Ford benim varlığımı fark ederek. Diğerleri de yönlerini bana çevirdiler.

"Açıklama yapmam gerek biliyorum ama ondan önce uğramam gerek başka bir boyut var." dedim ve Will' e döndüm. "Will gel hadi, Kill beni öldürmesin diye lazımsın."

"Ne kadar da önemseniyorum." dedi şeytan gözünü devirerek. Çocuklara karşı kibar davransa da normalde  daha... garipti. Neşeden yoksun, patavatsız, az inek ve daha kontrollüydü.

Benim bu hallerimin kişiliğimden kaynaklandığını biliyordu, beni böyle kabul etmişti.

*

Fight Falls! 

Buraya geçen yaz gelmiştim. Kill' in yarattığı Tuhaflıklar Kıyameti' ne şahit olmuş ve ona ufak(!) bir ceza vermiştim. Kill Cipher en deli kardeşti, yapabileceklerini tahmin etmek Bill' den bile imkansızdı. Kardeşleri ve abisi dışında başka hiçbir yaşayan canlıya karşı acıması yok. Daha deli ve çok kavgacı, Bill gibi delirtmek yerine direk tüm gücüyle saldırırdı. İnsanları kızdırmayı çok seviyordu ve de son zamanlardaki favorisi buranın Dipper' ıydı. Ayrıca benden nefret ediyor. Onun güçlerinin bir kısmını aldığım için bana kin tuttuğuna eminim.

Tuhaflıklar Cenneti ve Tuhaflık KardeşleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin