Bölüm 2:
2 Sene önce dağa çıkmadan 1 hafta önce Asmin :
Gözlerimi gene yalnızlığa paylaştığım küçük evimde açmıştım. 22 Yıldır olduğu gibi yine yalnızdım. Benim Ailem Vatandı , sevgilim Silahımdı dostumsa sırt sırta mücadele verdiğim devrelerimdi. Kimsesiz değildim ben , bana kol kanat veren VATANIM vardı. Göklerde asilce sallanan ay yıldızlı bayrağım vardı.
Telefonumun çalmasıyla telefonu açmam bir olmuştu arayan Safir Albaydı açmazsam vallah doğduğum günden geleceğime kadar silkerdi.-Teğmen Asmin KIRLANGIÇ emret komutanım.
-Asmin derhal karargaha gel.diyip cevap vermemi beklemeden telefonu suratıma kapattı. Her sözü emirdi gitmezsem Şanlı üniformama elveda ederdim. Hızla üniformamı giyip 30 dk lık yolu 10 dk da gelmiştim. Bizdeki de göt korkusu ne yapalım. Albayın odasına girdiğimde Sadece Safir Albay ve Fuat Yarbay vardı.
-Teğmen Asmin KIRLANGIÇ Emret komutanım.
-Rahat Asker geç otur.
Benim oturmadığımı gördüğünde yüzünde silik te olsa bir gülümseme vardı.
-Otur dedim sana Asmin emrimi ikiletme.
Anında karşı koltuğa sorguya çekilir gibi oturdum.-Asmin yarından itibaren sen Şehitsin.
-Anlamadım komutanım nasıl yani ?
kafam karışmıştı.
-Dinle önce be kızım. Yarın bizim belirlediğimiz 12 kisi gizli göreve çıkıyor içlerinde sende varsın. Bunun için yarın tüm haberlerde ismin Şehit Teğmen Asmin KIRLANGIÇ olarak geçecek.
gizli görev denildiği zaman benim için akan sular durulurdu. Göğsüm kabardı beni seçmiş olmamasına.
-Emredersiniz Komutanım.
Önüme iki dosya koydu Albay onun arkasından Yarbay sözlerini ekledi.
-Önde duran yerde görevin arkasındaki dosyada diğer gizli göreve çıkacakların listesi var o listelere dikkatli bak o listeler dışında ihanet eden biri karşına çıkarsa acımadan sık kızım.
-Emredersiniz Komutanım
-Seninle gurur duyuyoruz Asker .
-Saol
dosyayı sabaha kadar incelemiş sonra bizim için kalkacak helikoptere hızlıca binmistim. Herkesi teker teker görev yerlerine indirirlerken en son ben görev yerine gelmiştim.
Burası benim ilk gizli görev yerimdi. Yerler değişecek, isimler değişecek ama bu it soyları bitmeyecekti biliyorum. Bitirmek içinse kanımın son damlasına kadar bu it soylarıyla savaşacak şehit olan askerlerimizin intikamını tek tek alacaktım.
Ömer Asaftan Terörist olarak sızdıkları an:
Gözlerime değen ela gözlerle yerimde çakılı kalmıştım adeta. Bu gözler , bu güzellik bir teröriste ait olamazdı. Ama sonradan kafama düşen düşüncelerle kendime lanet ettim. Bir terörist kızdan hoşlanacak değildim. Benim görevim bu itleri temizleyip bu kadını ve başlarındaki adamı teslim etmekti.
(Zaman Atlaması)
Karşımda terörist kıyafetleri ile tekmil veren kadına bakakalmıştım. Nasıl yani bu kadın Asker miydi? Türkiye cumhuriyetine karşı dağa çıkan bir terörist değil miydi? Fuat yarbayın ve kadının çıkması ile bizimkiler teker teker şaşkınlıkla odaya girmişlerdi.
Timimden Eray konuştu.
-Nasıl yani komutanım kadın Asker miymiş ? Bir şey anladıysam Arap olayım.
hepsi teker teker şaşkınlıklarını dile getirirken ben kadının terörist olmamasına seviniyordum. Dışım belki ifadesizdi ama içimde havai fişekler patlıyordu.Albaya rapor vermek için odaya girdiğimde yine o ela gözleri görmüştüm. Sahi neydi adı buldum Asmindi.
Albay : Geç otur Ömer
Teğmen Asmin ile yan yana oturduğumda heycanlanmıştım. Ergen veletler gibi ellerim terliyor, kalbim dışına çıkacak gibi atıyordu.
-Yüzbaşı Ömer Asaf , Ömer bu da Teğmen Asmin. 2 gün sonra sizin ekipte yer alacak kendisi.
-Komutanım zaten bizde Teğmen var ikincisi fazla olmaz mı?
-Teğmen olarak değil kendisi bugünde sonra üstteğmen rütbesine getirildi.
-Emredersiniz Komutanım.
-Bu arada Asmin 2 gün önce Özel Sadef Eroğlu hastanesinden aradılar acil gitmen gereken bir konu varmış ben az önce arayıp 2 saate orada olacağına dair bilgi verdim.
-Emredersiniz Komutanım.
ikisinin arasındaki konuşmaları dinlerken beni acil harekat merkezine çağırdıklarına dair mesaj almış albaydan ve yarbaydan izin isteyerek kalkmıştım.
😼😼
Huuhh sonunda 2 bölüm daha bitti şükürler olsun. İnşallah ilham kaynaklarım hemen gelirde yazmaya devam ederim. Beğenen ve yorum yapan elleriniz dert görmesin. Allah ne muradınız varsa versin. Seviliyorsunuz canlar kendinize iyi bakın öptüm ve kaçtım ben.
😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAĞDAKİ SON KIRLANGIÇ
Teen FictionRuhları acıyla bütün olmuş iki Asker. Asmin KIRLANGIÇ 24 yaşında teğmen. Ömer Asaf DEMİR 30 yaşında kendisi tim komutanı yüzbaşı.