öncelikle okuma sayısı ve beğeniler arasında uçurumlar kadar fark var. Bu beni hem kırdı hem üzdü. Acaba güzel yazamadığımdan mı bu kadar az beğeni var bilemedim. Umarım bundan sonra beğeniler çok olur da benim de yazma isteğim daha çok gelir. YORUMLARINIZI DA ÇOK MERAK EDIYKRUM LUTFEN KITAP HAKKINDA YORUMLARINIZI DA YAZAR MISINIZ ?
TEŞEKKÜRLER
......
Giydiğim üniforma ile nefes aldığımı hissettim. Ne kadar çok özlemiştim. Gözlerim önce Tim komutanımız Yüzbaşı Ömer e sonra da gök yüzünde dalgalanan al kırmızı bayrağa degmisti. Birinin gözlerine uzunca bakamazken bayrağın dalgalanışına saatlerce bakabilirdim. Gök yüzündeki varlığı bile bana güç verirken nasıl izlemezdim ki ?
-DİKKAT
Sesi ile hazır ola geçerken yanımıza gelen Safir Albaya baktım.
-Rahat Asker.
emri ile Rahata geçerken Safir Albayın gözleri bendeydi.
-Aranıza yeni katılan Üstteğmen Asmin KIRLANGIÇ a başarılarından dolayı tebrik ederim. 2 Sene boyunca görevini layıkıyla ile yerine getirdi. Başarılarınızdan dolayı hem sizi hem Asmin Komutanınızı tebrik ederim.
-SAOL
Hepimizin bir ağızdan söylediği kelime ile Safir Albayın yüzünde gülümseme oluşmuş sonra da yanımızdan ayrılmıştı. Gözlerindeki gurur bize zaten çok şeyi anlatmıştı.
-Üstteğmen Asmin KIRLANGIÇ kendini tanıt ve tim ile tanış.
-Ben Üsteğmen AsminKIRLANGIÇ 24 yaşındayım. Aslen Mardinde doğdum, Ankarada büyüdüm.
-Ben Teğmen Selim KARAKOÇ
Selim ismini duymamla gözlerim dolmuş ama kendimi hızla toplamıştım.
...
...
Sırasıyla herkes kendini tanıtırken hepsine gururla bakmıştım.-Şuanlık serbestsiniz ikinci bir emre kadar.
hepimiz Ömer Yüzbaşıya bakıp bir ağızdan konuştuk.
-EMREDERSİNİZ KOMUTANIM.
...
Duyduğum ağlama sesiyle bahçenin arka tarafına geldim. Ağlayan kişi timimden Tarıktı.
-Hayırdır Aslanım niye ağlıyorsun ?
-Komutanım beni hiç sevmemiş başkasıyla evleniyormuş.
diyecek bir şey bulamadım. Ben ağlayan bir insan nasıl teselli edilir bilmiyordum. Sırtını sıvazlayıp konuştum.
-Ağla asker ağla ama bir daha göz yaşlarını bir başkası için dökme. Sen Türk askerisin her gözyaşın Türk topraklarını üzer.
saatlerce ağladı sonra gözyaşlarını silip bana döndü.
-Teşekkür ederim Komutanım.
diyip ayağa kalktı. Gözlerindeki vatan aşkı bile belli olurken nasıl sevilmezdi ki. Belki teselli edememiştim ama ona yanında olduğumu hissettirebilmiştim.
...-Yakut Timi hazırlanın göreve gidiyoruz.
Ben çoktan hazirken elime telefonu alıp Ensar beyi aradım.
-Alo Ensar Bey ben Asmin.
-Sesinden tanıdım güzel kızım buyur.
-Ben göreve gidiyorum görev kaç gün sürer bilmiyorum ama hakkınızı helal edin. Biliyorsunuz benim görevimin sonu nasıl sonuçlanır bilemiyorum ama eğer olurda şehit haberim gelirse dik durun düşmanı sevindirmeyin.
-Helal olsun kızım. Rabbım sizleri korusun. Ben annen ve abilerin ile konuşurum. Sen dikkatli ol yeter. Allaha emanet olun hepiniz.
söylerken bile sesi titriyordu. Telefonu tamamen kapatıp dolaba koydum. Sonra da hep birlikte bizi bekleyen helikoptere bindik.
-Bir Türkmen köyüne saldırmışlar aldığımız istihbarata göre hala köydeler. Türkmen kardeşlerimizi kurtarıp o teröristlerin kellelerini alacağız. Bu arada hiç birinizde yara bere görmek istemiyorum yoksa eğitimde burnunuzdan getiririm. şimdi herkes görev yerlerine Asmin sen benimle gel.
...Çatışma son hız devam ediyordu. İt soyları turedikce Türüyordu. Teröristlerin geri çekilmesiyle şaşırsamda komutanın verdiği emir ile yerimden çıkıp hep birlikte köye ilerledik. İkişerli dağılıp köyün kontrolünü sağlarken Caminin orada duran 5-6 yaşlarındaki kız dikkatimi çekti. Öylece durmuş yerde yatan kadına bakıp ağlıyordu. Biraz daha yaklaştığımda tam anlının ortasındaki kırmızı işaret dikkatimi çekti. Koşarak kızın önüne geçtiğimde sırtımda bir yanma hisettim. Diz üstü yere çöküp kızı korurken Tim gelmiş başımda toplanmıştı.
-Komutanım iyi misiniz ?-Selim çok üşüyorum.
-Dayanın Komutanım helikopter geliyor lütfen dayanın.Son duyduğum ses helikopterin sesi ve Yüzbaşı Ömerin bağırış sesiydi.
-HIZLI OLUN ÇABUK....
...
Bir bölümü daha geride bıraktık. Lütfen beğenip yorum yapmayı unutmayın. Diğer bölümde görüşmek üzere seviliyorsunuz.
🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAĞDAKİ SON KIRLANGIÇ
Teen FictionRuhları acıyla bütün olmuş iki Asker. Asmin KIRLANGIÇ 24 yaşında teğmen. Ömer Asaf DEMİR 30 yaşında kendisi tim komutanı yüzbaşı.