Gözlerim Özel Sedef Eroğlu Hastanesi yazısında takılırken adımlarımı hızlandırıp danışma yazan yere gelmiştim. 2 Yıl sonra geldiğim bu hastane bana tekrar şehit verdiğim tim arkadaşlarımı hatırlatıyordu.
-Merhaba.
-Merhaba hanım efendi.
-Ben Asmin KIRLANGIÇ. Hastaneniz beni aramış.
-Bir dakika Asmin Hanım bakıyorum.Kısa bir beklemenin ardından kadın bana bakıp konuştu.
-4. Kat Doktor İlyas KADİROĞLU yazan odaya girin hanımefendi. Sizi bekliyorlar.
-Teşekkürler.
...Geldiğim odaya bakıp derin bir nefes aldıktan sonra 2 kere kapıyı tıklattım. İçeriden Gelen sesle yavaşça kapıyı açtığımda bana bakan insan topluluğu ile oldukça şaşırmıştım.
-Ben Asmin KIRLANGIÇ benimle konuşmak istemişsiniz ?
-Lütfen oturun Asmin hanım.
Oturmuş sonra da bu insan topluluğunda gözlerimi gezdirmiştim. oda da 1 kadın ondan 2-3 yaş büyük adam ven 4 erkek çocuğu vardı. Kadın hıçkırıklar içinde ağlarken adam onu teselli etmeye çalışıyordu. Kadınla göz göze gelmemizle bir an dünya durmuş gibi hissettim. Çünkü kadın benim ilerideki halim gibiydi. Bu sefer gözlerimin hedefi Doktor beydi.
-Asmin Hanım bundan 24 yıl önce 2 doğum yapılmış. Dünyaya iki kız bebeği geldi birinin annesi doğumda öldü. 2 kız bebekte küveze alınmıştı. fakat küvezde kız bebekler karışmış. Karışan bebeklerden biri 2 gün sonra ölmüştü. CAHİT çiftinin kızları öldü biliniyordu fakat 2 gün önce yapılan araştırmada bebeklerin karıştığı ortaya çıktı. Karışan bebeklerden biri ise sizdiniz. Buraya da DNA testi için cagırıldınız Asmin Hanım.
Kal gelmiş gibi karşımdaki doktoru dinliyordum. Doktorun konuşmasının bitip karşıma geçtiklerini dahi yeni fark edebiliyordum.
-Asmin hanım iyi misiniz ?
kendime gelmek için kafamı sağa sola yatırmış sonra doktora bakarak konuşmuştum.
-İyiyim , sadece biraz şaşkınım.
-Anlıyorum Kanları alalım burdan lütfen.
...
DNA testinin çıkmasını beklerken aşağıya bahçeye geçtim. arada bir içtiğim sigaradan bir dal alıp yaktım. Geçmişimi düşündüm , yetimhanede geçen 18 yılı düşündüm sonra Askerliğimi düşündüm, yalnızlığımı düşündüm. Sigaradan her bir nefes alışımda o dumanın beni yok ediyor hissi yayıldı tüm bedenime. Saatin gelmesiyle aynı odaya girdiğimde DNA testi doktorun eline yeni veriliyordu.
Doktor yavaşça zarfı açıp okumaya başladı.-Ensar CAHİT ile Asmin KIRLANGIÇ arasında yapılan DNA testinin %99 pozitif çıkmıştır.
Doktorun odada bizi yalnız bırakması ile bedenime sarılan biriyle kendime gelmiştim.
-Kızımmmm, cennet kokulummm.Gözlerim doldu ne sarılabiliyirdum ne de itip "ben sizin kızınız değilim" diye biliyordum. Öylece durmuş karşıya bakıyordum. Gözlerim doldu ağlamak istedim ama her ağlamak istediğimde aklıma o sözler geliyordu.
-Sen güçsüzsün Asmin , herkesin içinde ağlayan bir zavallısın.
ağlayamadim beynimde dönen bu sözler bana geçmişimde kabuk tutan yaralarımı kanatıyordu.
-Bir yerlere gidip konuşalım en iyisi.
Ağzımdan çıkan cümlelere ben bile şaşırken onlar ise benim bu sakinliğime şaşırarak bakıyorlardı. Haklıydılar ama bu sakinliğimin sonu hiç iyi değildi. Bu gece yine sinir krizi geçirecek ve hastanelik olacaktım biliyorum.
-Olur kızım gel hastanenin karşısında postane var oraya gidip oturup konuşuruz hem.bunu diyen daha ismini bile bilmediğim biyolojik annemdi.
kafamla onaylayıp dedikleri pastaneye gelmiştik.Önüme koyulan sade kahve ile bakışalrım biyolojik aileme gitti.
-Kızım Ben Ensar CAHİT bu eşim Figen CAHİT. Bunlarda ogullarımız Hazar , Kerim , Sinan ve Cihan. Biz senin de bizimle birlikte evimize gelmeni istiyoruz. Hem seni tanımak çok isteriz. Biz senin 24 yıl yaşında boğulduk.
son cümleleri kılıkta olsa söylese de duymuştum. Ve kahrolası vicdanım hep bir kargaşa içindeydi. Diyecek bir şey bulamayınca hepsinin yüzüne teker teker baktım. Hepsinin yüzünde hasret, özlem , sevgi ve şefkat vardı. Yıllardır görmediğim bu duygulara yenildim ben ve kafamı onaylar biçimde salladım. Bindik bir alamete gidiyoruz gıyamete.
Allahım sen bu içimdeki yaralı kalbi fazla acıyla imtihan etme bana güç ver yarabbim diyerek dua etmiştim....
Ve beklenen bölümde geldi. Ya ilham periler gelmeye devam ediyor. nasıl yapacağım ya da yazacağım bilmiyorum ama inşallah okurken zevk alırsınız. seviliyorsunuz canlarım böceklerim , biriciklerimmmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAĞDAKİ SON KIRLANGIÇ
Teen FictionRuhları acıyla bütün olmuş iki Asker. Asmin KIRLANGIÇ 24 yaşında teğmen. Ömer Asaf DEMİR 30 yaşında kendisi tim komutanı yüzbaşı.