Clubul de seară😏

581 17 0
                                    

Este sâmbătă iar eu și cu prietena mea cea mai bună ne-am decis să mergem într-un club din oraș seara asta. M-am îmbrăcat puțin peste măsură, recunosc, dar e totuși un club de seară. Intrăm și mergem la bar pentru a lua o băutură, însă îl zăresc pe Sebi sărutându-se cu o fată în celălalt capăt al mesei. O știu pe fata aia. Nu e din liceu, dar a fost cu ea împreună și aparent s-au împăcat.

Barmanul îmi dă băutura și încep să beau.

— Uite-l pe Sebi acolo! Omg, nu e cumva fosta lui?

Raisa vorbește cam tare, dar noroc de muzica la maxim.

— Mda, presupun.

Îmi învârt paiul în pahar.

— Știi câte inimi și views ar face asta dacă aș posta pe tiktok asemenea clip?

În momentul ăla își scoate telefonul și începe să filmeze pe ascuns.

— Ești nebună?! O să te vadă! Nu poți posta așa ceva!

Chiar nu are dreptul. Nici eu dacă aș fi în situația lui nu mi-ar plăcea să se umple tiktok-ul cu mine și fostul meu pupându-ne.

— Oh, mai taci, poți să postezi și tu o parte dacă mă lași să filmez.

— Ce naiba? Raisa, nu o să postez nimic și nici tu nu ai s-o faci, probabil e doar beat și nu știe ce face, nu merită așa ceva.

Raisa oprește filmarea când vede că fata cu care se săruta acum 5 secunde ne-a văzut holbându-ne la ei și se îndreptă către noi. Ai de capul meu.

— Bună fetelor, cu ce vă ajut?

— Noi um-
— Noi ne distrăm pe cinste în clubul ăsta deci, nu avem nevoie de nimic, așa că dacă ne scuzi-
— V-am văzut holbându-vă. Ce, o să spuneți la toți că ne-am sărutat?
— Ți s-a părut, ok? Noi am venit aici doar să ne distrăm.

Sebi vine în spatele ei, se apleacă la urechea sa și îi șoptește ceva, iar ea rânjește.

— Bună Raisa, Ecaterina.

— Vă lăsăm să vă distrați atunci, eu și Sebi avem alte treburi, spune Angelina și Sebi rânjește după se întorc și pleacă.

Mă întreb dacă Sebi chiar vrea asta sau doar ea profită că e băut. Oricum ar fii nu îmi place deloc situația.

Ei doi😩Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum