Am luat trenul singură spre Costinești la o zi după ce Sebi a plecat. Aș fi vrut să merg cu el, însă a trebuit să plece cu o seară înainte pentru probele de sunet și să se poată caza, iar eu am rămas să o conving pe mama să mă lase. I-am povestit de Sebi, nu i-am spus că m-am culcat cu el, dar știu că nu va fi prea încântată să afle așa că prefer să nu-i împărtășesc nimic. Eu, Sebi, Anne și Petre am căzut de comun acord să închiriem un apartament cu două camere, două băi și o bucatarie, astfel vom sta împreună.
Sebi pov (cu o zi înainte)
Am plecat cu avionul spre Costinești la ora 10:00 dimineața cu echipa mea. Am avut parte de un zbor lin și rapid, astfel am ajuns pe la 11:00. Muream de foame așa că am mers să mâncăm și după am pornit spre cazare cu Petre și Anne, iar echipa și-a luat un alt apartament cu trei camere din complex. Deocamdată stăteam singur în cameră, însă nu pentru mult timp. Doamne, ce mi-e dor de Ecaterina. Mă arunc în pat pe spate și îmi scot leneș telefonul din buzunar. O sun pe FaceTime.
— Neața, spune ea cu capul pe pernă și o voce adormită.
— Neața? Sunt trezit de la șase.Ea chicotește.
— Ce să-ți fac, eu m-am culcat târziu ieri pentru că mama nu mă lăsa să merg, dar am convins-o.
— Sper că nu v-ați certat...dacă nu veneai, aia e, nu era mare chestie, serios.Ea oftează.
— Știu, știu, dar am nevoie de zilele astea ca să mă distrez, știi? Și cum o pot face altfel decât lângă tine.
Zâmbesc și mă întorc pe o parte.
— Bine atunci, hai te aștept.
După ce am vorbit cu Ecaterina m-am pus să dorm căteva ore, după am plecat la probele de sunet de pe plajă. Scena e imensă și de abia aștept să văd publicul în fața ei.
— Sebi, hai cu noi în club seara asta, spune Petre după ce termină probele și deja se făcuse seară.
Nu mă înțelegeți greșit, îmi plac cluburile, dar de când sunt cu Ecaterina n-am mai ieșit într-unul. Cred că e doar vreun mindset mai nebun de al meu, dar acum mă consider destul de responsabil să rezist avansurilor unor fete.
Ajungem în Gossip iar vibe-ul de acolo chiar îmi place. Sunt eu cu Petre, Anne, Cipi și "iubita lui", dar îl cunosc destul de bine și știu că e doar o aventură. Multe persoane mă recunosc și-mi cer poză încă de la intrare, așa că mă pierd ușor, ușor de grupul meu. După ce termin, mă strecor printre mulțime la bar și dau câteva shot-uri. Pun un story pe close friends și îi trimit o poză Ecaterinei cu mine la bar.
"Trebuia să fi și tu aici" îi scriu, după îmi închid telefonul.
Încerc prin priviri să-mi găsesc grupul, dar alte fete vin la mine și-mi cer poze și tiktok-uri, dar la un moment dat o zăresc cu coada ochiului pe Angelina dansând cu Andrei. Râd în sinea mea și când termin să fac poze, iau o sticlă de bere și mă îndrept spre ei.
CITEȘTI
Ei doi😩
FanficEcaterina îl cunoaște pe Sebi încă de când era boboc, însă cei doi n-au avut prea importante interacțiuni pe parcursul anilor de liceu. Până în clasa a 11 a. Sebi se tot întoarce la persoana pe care deja l-a rănit prima dată numai ca să ajungă din n...