— Mi-a fost dor de tine.
— Nu ne-am mai văzut de trei zile, Sebi, nu e așa mult.
— Pentru mine a fost, spune și mâna lui urcă pe talia mea subtil și îmi sărută gâtul.
— Și cred că și ție ți-a fost, șoptește cu buzele aproape lipite de gât.
Era adevărat, și mie mi-a lipsit, dar trebuie să mă obișnuiesc cu chestiile astea, va mai pleca la concerte pentru perioade și mai mari de timp. Cedez într-un final și îl sărut cu toată pofta, însă mă opresc când văd vânătaia asta de vreo 3cm pe maxilarul lui.
— Sebi, ce-i cu vânătaia asta?
— Am căzut aseară-n duș, cred că am băut un piiiiiiic cam mult, spune și după râde.
Îmi trec mâinile peste vânătaie și mă gândesc imediat la soluția ideală.
— O să cumpărăm un gel pentru vănătăi când mergem spre festival, dar ca să nu se vadă am să te dau cu fond de ten și puțină pudră.
El chicotește.
— Numai asta îmi mai lipsea să apar machiat pe scenă, o să mă înjure toată lumea!
Îmi dau ochii peste cap.
— Nu e genul ăla de machiaj...va fi doar ca o acoperire pentru imaginea ta.
Îl conving într-un final să mă lase să îl "acopăr" și pentru câteva minute rămânem în pat unul lângă altul.
Ora 19:30
Sebi trebuie să intre pe scenă la 20:00, așa că momentan suntem în backstage. N-am crezut vreodată că am să văd atâția oameni, cred că o să rămân cât de departe de scenă pentru că dacă voi ieși cu el acolo o să mi se facă rău. Îl văd pe Sebi puțin cam tensionat, nu a mai cântat în fața la peste 20000 de oameni. Mă ridic de pe scaun și merg la el.
— O să te descurci! îl încurajez și îmi pun mâna pe umerii lui.
El trage o gură mare de aer, după mă privește.
— Da, mulțumesc.
Eu îi zâmbesc.
— Nu ai pentru ce și uite, arăt spre vânătaie, parcă ești ca nou!
El râde la afirmația mea și ia o sticlă de apă.
— Sunt așa de entuziasmat pentru surpiza de la final, sunt 100% sigur că le va place oamenilor o manea cu BDLP!
— Glumești? O ascult de când mi-ai trimis-o, e efectiv genială! Sigur oamenii se vor distra pe cinste.
Vine momentul când Sebi trebuie să urce pe scenă, iar eu aleg să rămân în backstage. Pentru că nu vedeam mare chestie de unde stăteam aleg să intru pe live-ul de pe YouTube și să-l văd, însă primesc un mesaj de la Raisa. Îl ignor la început, dar după îmi tot apar notificări cu mesaje de genu: "Uită-te acum!", "Știai de asta?"
Intru în mesaje și văd un clip video cu Sebi. Dau play și e el într-un club lovindu-l pe Andrei în spate, iar acesta cade pe jos de durere. Îmi. pică. toată. fața.
CITEȘTI
Ei doi😩
FanficEcaterina îl cunoaște pe Sebi încă de când era boboc, însă cei doi n-au avut prea importante interacțiuni pe parcursul anilor de liceu. Până în clasa a 11 a. Sebi se tot întoarce la persoana pe care deja l-a rănit prima dată numai ca să ajungă din n...