Sebi la București🙃

506 14 3
                                    

E deja seară și Sebi decide să-mi răspundă:

Sebi: "Scuze, Ecaterina, am fost la studio și n-am avut timp să deschid telefonul. Te sun să vorbim dacă vrei."

Sunt supărată pe el că m-a lăsat așa, dar poate chiar a avut treabă. Îl sun și îmi răspunde repede.

"Alo? Ecaterina?"
"Da, buna."
"Ce faci? Scuze pentru că nu te-am anunțat că plec, dar uitasem. Mă întorc mâine."
"Scuze acceptate și e adevărat ce a spus mama ta?"
"Ce a spus?"
"Mi-a zis că nu ai mai adus vreo fată acasă de mult timp."
"Oh..."
"Deci? E adevărat?"
"N-am avut prea multe relații serioase, Ecaterina, de asta mama a văzut doar fete cu care am fost pe bune împreună, mai exact una și știi și tu cine..."

Bineînțeles, afurisita de Angelina. De ce totul începe de la ea?

"Mda..."
"Uite, nu cred că o discuție despre fetele cu care am avut treabă e tocmai necesară acum. Nu vreau să vorbesc despre asta."
"E ok, stai fără griji. Mâine ajungi și la liceu?"

Îl aud pe Sebi cum oftează la telefon, după răspunde:

"Sunt destul de obosit și nu știu la ce oră ajung, dar cum ajung în oraș te sun ca să ne vedem, bine?"
"Bine."
"Hai Sebi, jucăm și noi ceva?" îl aud pe Cipi.
"Nu știu frate, aș vrea să mă culc." îi răspunde Sebi.
"Hai că te las, Ecaterina, ne vedem mâine, da?"
"Da, sigur."

Îmi închide. De abia aștept să-l văd mâine. E de abia începutul relației și îmi doresc să-l cunosc și mai bine.

Ei doi😩Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum