Bătaie în Gossip? 😲

373 10 0
                                    

Cât mă îndrept spre cei doi dau berea pe gât. Sunt la un metru de ei, dar pare că nu mă observă la cât se distrează.

— Măi, măi, măi, dar uite cine e aici, vorbesc îndeajuns de tare încât să mă audă de muzică. Angelina e prima care își împletește privirea cu a mea și nu pare surpinsă mai deloc că sunt acolo, probabil știa că voi cânta la Beach Please.

— Sebi...um, ești singur în club? Asta pare foarte trist.

Mă amuză afirmația ei.

— Nu, nu sunt singur, doar m-am pierdut de grup, știi, pozele cu fanii și fanele.

Ea își ridică sprâncenele, după spune:

— Da, înțeleg.

Andrei mă fixează cu privirea și îmi pune mâna după gât. Am 1,94, iar dobitocul ăsta nu e departe de mine nicidecum, are peste 1,85.

— Of, Căpățână, așa trist ai ajuns? Să-ți urmărești fosta prin cluburi la mare?

El îmi încheie un nasture de la cămașă cât vorbește, iar eu îl împing de pe mine.

— Du-te dracu, Andrei.

Sunt pe punctul să dispar de acolo, dar idiotul mă întoarce cu fața la el și-mi dă un pumn în maxilar. Scap sticla de bere pe jos și se face cioburi. Nu am mai conștientizat ce făceam și cu toată furia i-am dat un pumn zdravăn în meclă. El a căzut pe lumea din spatele lui, iar Angelina l-a tras spre ea, dar degeaba. Vine spre mine și încearcă să mă lovească în abdomen, însă mă feresc și îl lovesc la spate. Andrei cade jos pentru că lumea din jurul nostru a început să se dea la o parte. Se întoarce cu fața la mine de jos și sângele îi curgea din nas.

— Ah, la dracu, spatele meu! strigă de durere.

— La naiba, Sebi! Ești bătut la cap? Sângerează! strigă Angelina disperată jos, lângă el.

Îi văd pe Petre și Cipi cum încearcă să ajungă printre oameni la locul faptei, iar eu ies afară din club.

Mă durea rău maxilarul, dar nu așa de rău cum îl doare pe Andrei acum spatele, sunt convins. Am simțit nevoia să-l pun la pământ încă din clipa în care l-am văzut cu Angelina. Doamne, ce prost sunt. Îmi pun mâna pe frunte în timp ce merg spre plajă. Ma durea și capul de la cât am băut. Când ajung aproape de mare mă așez pe nisip și chiar dacă e beznă știu că sunt singur aici, nu se aud decât valuri sparte la mal ca spatele lui Andrei. Îmi scot o țigară și o aprind. Mă întind pe spate și privesc cerul. O să fiu bine până mâine.

Ei doi😩Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum