Sebi si Angelina?😧

544 18 4
                                    

Ies din cafenea și afară erau Alex și Andrei care fumau.

— Ai avut întâlnire cu Căpățâna?

— Chiar așa, sunteți împreună?

— Chiar așa, Ecaterina, suntem împreună?

Îi pot simți sarcasmul și șmecheria din replica lui Sebi și nu îmi place deloc când mă ia așa la mișto.

— Nu, nu suntem, spun sec și dau să plec, dar Andrei mă prinde de mână.

— Oh, haide, alege odată. E urât să faci trei băieți să stea așa după tine.

Sebi pufnește în râs și pleacă. Reușesc să mă smulg din prinsoarea lui și plec, aparent tot în direcția lui Sebi.

— Deci se pare că ai ales, Căpățâna e oficial noul tău iubit! strigă din urma mea Alex.

Mai proști de atât se putea?

Îmi grăbesc pasul pentru că vreau să ajung acasă cât mai repede. Trec de Sebi pe stradă și mă ignoră atunci când mă vede.

Următoarea zi

Termin însfârșit orele. Sebi stă de obicei pe rândul de la perete a 3 a bancă, iar eu stau pe rândul din mijloc a 4 a, așa că îl văd cum se grăbește să iasă mai repede din clasă. Încerc să țin pasul cu el pentru că mi se pare ceva suspect. Ies pe hol și el e în fața mea cu mult. Coboară scările, la fel și eu, doar să văd că la intrarea în școală îl așteaptă scorpia de Angelina. Mi-a picat toată fața. El o îmbrațișează și își pune mâna după gâtul ei și ies din școală. Eu rămân acolo, nemișcată. Sebi m-a mințit, sunt împreună și mai mult de atât, e pe cale să-și facă relația publică.

Ei doi😩Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum