Surpriză🥳

558 16 1
                                    

Orele au trecut foarte greu azi. Toată ziua mi-a fost gândul numai la Sebi. Când se sună de ieșire mai am puțin și zbor din banca aia afurisită. Îl sun pe drum pe Sebi, dar nu-mi răspunde. Ajung cât de repede pot acasă, dar în fața porții mă așteaptă Sebi.

— Ce faci aici?

Sar la el în brațe după el mă sărută.

— Am venit aici pentru că vreau să mă revanșez și am o surpriză pentru tine.

Îmi pun palma la gură mirată.

— Serios, ce?

Sebi mă ia pe sus și spune:

— Mergem la filmul la care voiai de mult timp.
— La ăla de dragoste?
— Mhm.

Sunt foarte încântată că merg la film cu el și că s-a gândit să-și ia revanșa.

Filmul nu a fost deloc plictisitor și am râs foarte mult. Cred ca jumătate de cutie de popcorn a ajuns pe jos. După ce filmul s-a terminat, am ieșit din sală, iar Sebi mă ținea de mână. M-am simțit pentru prima oară complet în largul meu lângă cineva. Am simțit că sunt fericită lângă el.

Uber-ul ne aștepta afară. Urcăm și pe tot parcursul drumului liniștea începe să devină stresantă. Am mințit-o pe mama că în seara asta dorm la o prietenă, ca să pot merge la Sebi să dorm.

Ne dăm jos din Uber. Sebi îmi ține ușa să intru în casă după intră el și închide ușa. Corpul meu se aproprie de al lui și-l sărut.

— Părinții tăi sunt acasă?
— Cel mai probabil dorm, sus, e trecut de 12, spune Sebi printre săruturi.

Eu rânjesc.

— Vrei să mergem sus, la tine în cameră?

Sebi îmi cercetează chipul pentru câteva secunde după dă din cap. Urcăm sus la el și închide încet ușa ca să nu-i trezească pe părinții lui. Ne continuăm sărutul, eu merg cu spatele până ajung la marginea patului și mă las pe spate, întinsă. Sebi se pune peste mine și îmi sărută gâtul, iar eu îmi închid ochii strâns de plăcere. Îmi place fiecare mișcare pe care o face. Coboară cu săruturile pe piept și se oprește la limita bluzei mele decoltate.

— Îmi place cum îți stă bluza asta, dar mai frumoasă ești fără.

Eu rânjesc și îi cântăresc cuvintele puțin înainte de a-i răspunde:

— Atunci dă-o jos.

Ei doi😩Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum