•Rebecca•Cu 5 ani în urmă:
— Nu știu de ce m-am înscris la clubul ăsta idiot cu tine. Rosa e de părere că trebuie să ai aptitudinile lui Tarantino...
— Testino, o corectez și îmi redenumesc noul dosar. E fotograf, nu mafiot.
Rosa este șefa clubului de fotografie, la care eu și prietena mea, Saza, ne înscrisesem în calitate de boboci.
Să fii în primul am de liceu, e destul de dificil. Când crezi că ai scăpat de toate grijile, de examene, de admitere, realizezi că vine un val și mai mare de informații pe care trebuie să le reții. Materiile se înmulțesc, profesorii încep să aibă așteptări de la tine, mai ales dacă ai intrat cu o notă mare, și înainte să-ți dai seama, ești din nou îngropat în responsabilități și o grămadă de teme.— Testino, sau cum l-o chema... Crede că toți trebuie să fim ca el, ca să faci niște amărâte de poze. Nimic nu-i convine!
— Dacă nu-ți place fotografia, atunci la ce mai ești aici? Puteai să te înscrii în alt club.
— Știi bine că am anxietate de nou.
— Sigur. Recunoaște, Saza! Ai venit aici doar pentru că aveai impresia că vei învăța să îți editezi pozele de pe Instagram, la fel de profesionist ca o Kardashian.
— Photoshopul e mai complicat decat pare.
— Aia are o echipă întreagă. Cu siguranta ea doar folosește preseturile echipei, sau pur și simplu nu își bate capul.
— Deja întru în depresie! Nu pot să rețin toate detaliile, și până ajung la ultima opțiune, poza mea arată ca desenul lu' frate-miu, din clasa întâia, când aduceam mai mult a Elisabeta de Bathory decat a Saza, proaspăt machiată, cu un pahar de șampanie într-o cadă cu trandafiri.
— De ce te-a desenat într-o cadă cu... Îmi fac puțină ordine în cloud și toate poveștile prietenei mele încep să mă tâmpească. Stai, nu-mi spune! las folderele mele de-o parte și chiar mă gândesc.
— Pentru că am vrut să-mi fac un shooting în cadă, înconjurată de petale de trandafir, și el mi-a făcut pozele.
— Te-ai tâmpit? Are 7 ani!
— La ce-s buni frații mai mici, dacă nu la asta? Mereu îl folosesc pe post de trepied.
— N-ar fi mai simplu să-ți iei unul?
— Să știi că nu e o idee rea. M-am plictisit să-l altoiesc la cât de mișcate le scoate.
Râsetul nostru este acoperit de clopoțelul de ieșire.
Astăzi făcusem informatica alături de clasa lui Samael, și adevărul e că stătusem cu un ochi la ce aveam de făcut, și cu altul la el pe toată durata cursului. Fusesem distrată, și mult prea entuziasmată că aveam ore împreună, încât nu putusem să rețin nimic din ceea ce se spusese azi la oră, și intrasem pe cloud, să-mi fac ordine în dosarele cu fotografii.
CITEȘTI
Ultimul FOC
Fiksi Umum📚Disponibilă în format fizic pe cathyamp.ro 📱Sau e-book pe Google Play Books Rebecca Godwill nu ar fi trebuit vreodată să își bage nasul în treburile băieților mai mari. 31 Octombrie, Halloween, ziua în care inocenta, dar curioasa Becca împlinește...