Chapter 12

3.7K 492 131
                                    

Tears of helplessness stream down reminiscing everything occurred today from having an argument to harshly being treated by her boyfriend, worse getting insulted, constantly misjudged and awfully character assassinated from someone she hardly met once or twice based on his sick mentality. It feels pathetic, disgusting and gut wrenching to be slammed every time on being poor doesn't understand what's her fault, if almighty hasn't provide enough money or a proper income source to handle her expenses. 

Maybe, independent women are intolerable and shedding tears over their disgusting thoughts seems to be useless just because of such men's won't restrict herself from taking up and fulfilling challenges. It'll boost men like sidharth to rule over women and letting him accomplish means indirectly letting him succeed which is impossible. 

On reaching home, wipes off tears and pulls out keys from her bag "agaye shehnaaz, kaisa tera din ?" heard shefali, question "hmm, theek tha kavya kahan hai ?" putting back aside and moving inside kitchen. 

"Yaar abhi aye hai saans toh le le sukoon se baith kar paani pee" handing, shehnaaz glass of cold water to quench thirst quickly drank "tere ankhein swollen lag rahe hain, don't tell me you have been crying ?" shook head. 

"Jhoot mat bol !" sitting beside her after bringing aloo ki sabzi, roti, salad "sach bata babe hum best friends haina ?" emotionally, blackmails "yaar subah se mere zindagi mein siyappe horahe hain, kya bataun ke kis tarha boyfriend se zalil huwe hoon kyunke maine uske class ke hisaab se kaam nahin dhoonda" astonishing shefali "kya matlab ?" gestures to elaborate.

That's when, she narrated entire incident from her argument at restaurant "how dare he saale ki itne awqaat ruk tu phone karke galiyaan daite hoon" making her gasp "nahi yaar shefu please uske muh mat lag .." testing naaz patience "hadh hai, aise ladke ko tune pyaar bhi kaise kar liya, main kehte nahin thi karan is nothing but a parasite, durr reh tune mere baat sune ?" 

"Yaar mujhe kya pata tha, I genuinely thought mujhse pyaar karta hai" she disappointedly, uttered "tere masoomiyat ka faida uthaya hai, acha kiya is baare chup nahi rahe waise tujhe naukre mil gaye, jis ki khaatir ladaye ki ?" somewhat blissfully nodded "whatttt, are you serious ?" excitedly, claps in happiness after all shehnaaz and her achievements are equally important. 

"Tere muh par bara kyun baje hain ?" unable to understand, sighs telling in detail everything about her job .. their argument and agreement. 

"Fuckkkk" heard another loud surprising voice from behind, turns to meet annoying and careless babe sister kavya gasping for fresh air "why did you agree for a caretaker job ?" confused "tere paas kuch hai karne ke liye nahi right .. itne mushkil se ek opportunity mile hai .. to support our expenses" 

"Don't jump on me, I didn't ask you to accept such down market positions chahte wait karte rather than becoming a nanny of some rich girl" enough cannot endure another word against her source of living "down market ?" laughs on her cheap thinking "tere soch kitne chote hai, sharam arahe hai mujhe apne aap par kyunke maine shayed tere upbringing ache se nahi ki isliye tujhe akar hai, mere liye nanny bana khush naseebi hai" 

"Learn to respect my source of earning, tere tarha baith kar nahi khaati na dusraun se umeed rakhte hoon ke mere bills bhaare, tere rich dost haina .. unko bol tere kharche ke saath saath fees bhi pay karein kyunke maine sirf mehnat karke cheesain karna seekha, tu mere tareeke ko gaali de rahe hai" 

"Izzat nahi karsakte toh be izzat mat kar !" she quietly, stood there gritting teeth "why did you agree saale sab taane daine khaare ho" broke down. It made kavya restless and shefali angry "shehnaaz, yaar rona bandh kar !" 

"I am so tired, boyfriend zalil karta hai, chote behan comments pass karne mein second nahi lagate acha haina yahan se jarahe hoon" shocking them. 

"Kidhar jarahe ho ?" her sister knelt down, holding hand. 

"Tujhse matlab apne kaam se kaam rakh waise bhi rent aur bills ke aadhe main shefali ko pay karte rahunge, don't worry, she won't throw you out !" upsetting her "di please .." earning death glare "I won't run behind you, ur seriously getting into my nerves, chote behan hone ka matlab yeh nahi ke mere saath jab chahe badtameezi karo" she hurtfully, replied. 

"I am sorry di please don't go !" feeling awful at times knowingly hurts her however deep down still loves her "kyun, freedom mil rahe haina .. mazey laina ab tere di yahan 24 hours nahin hoge to keep an eye over you !" tear stream down, kavya herself, doesn't know why she is getting emotional. 

"You won't ever meet me ?" sacred to lose her only family member "I will .. only if your interested to be in touch with me" kavya, wraps her into hug. 

"I will miss you chahe main jitna bol loon aap bade behan hain .. my only family member jinko mera khayal rehta hai" shehnaaz kisses her head. 

"Why do you keep hurting me ?" cupping face, genuinely asked. 

"I don't hate you, I just hate ur mind set and innocent ways to survive here mujhe aapke rules aur regulations se issues hain, lectures se, khudar hone mehnat karne se problem hai kyunke mera maana hai joh cheesain asaani shortcut tareeke se haasil hosakte hain unke liye mehnat kyun karne ?" 

"Aap bohut ache aur seedhe hain, mere sapne aap se kahin alag hain .." 

"Jaante hoon isliye tere khaatir hamesha pareshaan rehte hoon" 

"I don't want you to ruin yourself bache 🥰" kissing her hands.

"I won't di .. promise .. I will be a good girl" assures, kissing her cheeks. 

"Dono behne mujhe bhool gaye !" sadly, mumbles grabbing their attention. 

"Kabhi nahi .." after having dinner shefu and kavya help shehnaaz in getting everything packed "kal university hai, jao sojao" wishing goodnight, leaves. 

"Kya huwa, stressed out lag rahe hai ?" shefu asked, handing her coffee "us insaan ke saath rehna asaan nahi sirf aditi ke liye maine haan kare main dil nahi todna chahte thi, please waada kar shefu tu kavya ka khayal rakhegi ?" 

"Don't worry, uske taraf se be fikar reh I will keep you updated rahe baat us khadoos malhotra ki avoid him as much as possible" she nodded. 

.

.

.

.

.

Done ❤️🤗 keep loving and supporting my work :) 

Do follow 

Do comment 

Do vote 

MOHABBATEIN (COMPLETED) जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें