Chapter 18

3.5K 502 79
                                    

"Yayyy, aap ne noodles banaye !" shehnaaz nods, helping her settle over the kitchen slab "sausage ke saath" beams in happiness "yup, aap ne request ki upar se ache bachaun ki tarah padhaye kare socha itna karna banta hai" her eyes emotionally glisten "I love you didu !" kisses cheek.

"Love you too meri jaan !" lovingly, feeds aditi while enjoying innocent talks sweet wishes and cute tantrums "didu .. aur ketchup daalo na" relishing the taste of delicious noodles "arey, bass hogaya itna nahi khaate .." denies, she looks away pretending to be upset "last time then you will promise to brush your teeth, change clothes and sleep okay ?" aditi, nods like a good girl. 

"Aap dinner kab karoge ?" looks for her bowl or plate of food unable to find sadly pouts "daddy says never skip meals" shares her piece of information.

"He is absolutely right, I am not skipping meals bass dil nahi chah raha agar late night bhook lage jugaar kar lainge" unable to understand her language, innocently, asks to explain "jugaar matlab ?" deep down, willing to learn all unique words from shehnaaz "idea, jaise kuch na kuch bana kar guzaara ho jayega punjabi word hai" attentively, makes note "interesting, lekin jugaar .. karne ki kya zaroorat hai .. servants haina .. bana dainge" 

"I don't feel like having .." shehnaaz spoke providing spoonful of noodles. 

"Bass, aap finish karo aur khaunge moti hojaunge !" giggles, taking the bowl from her hands "main khilate hoon" she says, naturally building a significant place without any efforts, deep inside her soul. 

"Your sweetest bacha 🥰" pecking nose, enjoyed remaining noodles "dinner done now sleep time chalo jaldi warna subah aankh nahi khulne" helps aditi to brush teeth .. combs long pretty hair "sleep" pulls cover "I will sleep pinky promise karo aap bhi yahin mere saath nini karoge ?" demands, cutely. 

"Okay, aap wait karo main change karke abhi aye theek hai ?" joyfully, jumps pulling her into a bear hug "yayyy, kitna mazah ayega" claps hand. 

Quickly, went to freshen up called shefali to check upon kavya "how is aditi, I hope uska akdu baap tera jeena haraam nahi kar raha" sighs "mat puch, yaar aditi bohut pyaare hai jabse mile hoon ajeeb connection sa feel hota hai pata she is a lonely broken child jisko sirf pyaar chahiye .. mera yahan kaam karne ka decision sahi tha .. usko meri zaroorat hai .. I want to make her smile tujhe pata kisi ki baat nahi maante lekin mere kehne par samajh jaate hai" 

"We have this unique heart to heart connection, care taker se kahin zayada I feel responsible to look after her .. she needs me .. she craves pure love agar main de sakte hoon na shefu I swear I will be more than happy" shehnaaz is getting way too attached which might cause problem in future "mujhe galat mat samajhna, tu meri bestie hai .. I am happy aditi ko tujhse pyaar mil raha hai jiske usko hamesha se chahat thi lekin mujhe darr hai kahin yeh tujh par bhaare na padh jaaye like in future what if you have to face consequences" 

"Tu sach bol rahe hai lekin main kya karun shefu bache hai, I can't resist you won't believe aditi ke saath mera waqt bohut jaldi guzarta hai .. I don't even miss anybody .. I only think of ways to make her smile" she shares feeling so delighted and complete "hmm .. what about sidharth ?" took a deep breath.

"He is giving me a pretty tough time .. maine aaj tak uske jaisa akdu, manner less, sadu, kutta, kamina aur hadh se zayada judgemental insaan kahin nahi dekha sirf aditi ki wajah se usko tolerate kar rahe hoon, na jaane mujhe hate kyun karta hai, you won't believe, meri harr baat aur action judge karta hai" 

"I am damn sure, iske harkataun ki wajah se iske biwi isko .. chodh kar chale gaye hoge .. kehna nahi chahiye lekin is bande ko paise ka guroor hai .. I just hate him" spills everything by the end shefali laughs "hass kyun rahe hai ?" 

"Kya karun, tere baatein sunn kar arahe hai mujhe kya lagta hai .. there must be a strong reason behind his thoughts regarding middle class people" naaz agrees "joh bhi ho ek reason ki wajah se sabko ek jaisa conclude karna is too foolish of him anyways karan se baat huwe meri usko maaf kardiya maine" 

"No ways, itne jaldi kyun yaar thoda attitude dekhate na !" scolds, karan is a very cheap guy always passes mean comments on her profession "mere se .. puch aise ladke se rishta tod daina chahiye" shehnaaz genuinely loves him. 

"Nahi yaar kya hogaya hai .. galati sab se hojate hai aur woh genuinely sorry tha mere dil mein uske liye feelings hain .. I can't break our relationship" 

"Izzat se zayada kuch matter nahi karta jab dekho saala tere kaam karne par bakwaas karta hai jaise tere bills woh akar bharega, I swear shehnaaz maine next time us chomu ka mud tod daina hai tujhe bhi pata nahi kaise is se love hogaya .. kamina is baat ka faida utha kar tere insult karta hai" 

"I know .. last chance de rahe hoon !" shehnaaz assured. 

"Hopefully, last ho .. kavya ghar agaye hai pareshaan mat ho phone doon tu baat kar le tension free hojayegi" shefali forcefully handed kavya. 

"Kaise ho ?" calmly, asks taking bottle of water from fridge. 

"Tu kahan gayab thi kabse phone kar rahe hoon na" shehnaaz worriedly says walking up to aditi's room "group study" passes bored look at shefali. 

"Jhoot mat bol, track kiya maine tere ko mall ka bata raha tha !" accuses way too smart of her elder sister "seriously, cafe mein padh rahe thai .. jasoos toh mat bano .. trust me utilise your valuable time in doing something better" 

"Tu mat bata aye bade sharam karle .. I am warning you next time phone nahi uthaya na jahan tu hoge wahin akar marunge" warns, disconnecting call. 

"Kisko daant rahe ho ?" aditi questions, grabbing a story book from collection of fairytales designed by sidharth "meri jhalli behan" getting under the covers switches on lamp "main padh doon ?" smiles, giving shehnaaz. 

"Daddy kab tak ayenge ?" checking time, little angel sounds tensed. 

"Very soon, meri jaan 😘" pecking forehead, laid beside aditi listening to the fairytale while cutely playing with shehnaaz's hair lock fell asleep. 

Within no time, pretty orbs became heavy shehnaaz too fell asleep engulfing adorable aditi like a beautiful dream. It vanished as soon as felt a strong pair wrapping them from another end, getting scared abruptly woke up "what're you doing here ?" gasps, to witness his presence. 

.

.

.

.

.

Done ❤️🤗 keep loving and supporting my work :) 

Do follow 

Do vote 

Do comment 


MOHABBATEIN (COMPLETED) जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें