6.Menzili gülün ,Şakaklarına Turna
"Alsanda beni koysan kıyına ,köşene .
Bitmeyen güz geceme bir bahar gibi çöksen .Dökülmüş her yaşımı bulasan gülüşünün sıcağına.Kırk matemimin karasını çekip alsan başımdan .Hiç yoktan oysan kızım göğüsümü.
Adını bağırıp çağıranı solumdan koparsan..."Parmaklarımla oynayıp durmam yetmezmiş gibi utançtan gözlerimi kaçırdım.Sebep olan oydu.."Ayda bir hatta yılda bir savursan şöyle en okkalısından bir selam, pasını alsan en derinlerimin.Lorin keşke biraz olsun benimle konuşsan..."Penceresiz,görüş odasının kapısı açıldı .
Bozbey ,ensesine değen dalgalı saçlarıyla içeriye girdiğinde kollarına geçirmeden omuzlarına attığı ceketi tek omzundan kaydı.Başta boynundan gömleğinin içine sarkan siyah ipi düzeltti ardından yavaşça ceketinin düşen kolunu omuzuna aldı .Gerilmiş koyu kahve kaşlarında öfke yaş almış gibi duruyordu . Göbekli gardiyana başıyla çektiği eyvallahta bile ürkütücü bir soğukluk vardı .
Ama gözleri görüş masasına yaslanarak duran Bager'e çarptığında , dudaklarında bariz bir tebessüm oluştu .
" Hadi kurt dağın yolunu kaybetmiş yıllardır içerde." Dedi kollarını açarak." Aslanı kim burayı getirdi?"
Bager onun garip sözlerine dudak ucunda beliren kıvrımla karışıklık verip yaslandığı yerden doğruldu .O da kollarını sonuna dek araladı, var güçleriyle göğüslerini birbirlerine çarpıp sarıldıklarında hayretle onlara baktım .
"Kardeşim !" Dedi Bager .Elini sertçe Bozbey'in sırtına vuruyordu .
"Kardeşim." Diye karşıladı Bozbey.
"Can bağım,kan kardeşim benim.Aslanım.Sana gelme demedim mi buralara.""Yine sen getirttin oğlum beni buraya ." Dedi Bager geriye çekilip tek elini Bozbey'in omzuna çarparak koydu .Gözleri beni buldu.
Yemyeşil gözleri çöl gibi baktı bana .
" Sen benim yolumu çağırdın Benav Gerani."Kısa bir sessizlik üçümüzü sarmıştı ki Bozbey " Ha o mesele." Dedi boğazını uyarırcasına temizleyerek. "Hoşgeldin Lorin'i Xani."
Çoktan yere inmiş gözlerimi doğrultup peçemin önünü düzelttim.
"Hiçte hoşgelmedim Bozbey ." Dedim düzensiz nefesimle. " Telefonda ettiğin sözler hoş ne varsa aldı gitti ."Bozbey'in Nalin'i senden alıyorum demesinden hemen sonra yaydan çıkmış ok gibi ceza evine gelmiştim.Bager de üstüne bir şey alıp neredeyse aynı dakikada yanıma ulaşmıştı.
Cezaevi müdürü sayesinde derhal özel bir görüşme ayarladım.Bozbey'in yıkılan güvenini tamir etmeden de bu görüşmenin bitmesine izin vermeyecektim.
Bager başıyla kapının içinde duran gardiyana işaret verdiğinde gardiyan çıkıp kapıyı hemen örttü.
Ve birden "Lan...Lorin resmen sinirlenmiş." Dedi Bager ciddiyetten uzak bir sesle ."Sen ne dedin de Eyyüp sabırlıyı çileden çıkardın dağ ayısı?"
Dağ ayısı...
Bozbey'in çatılan kaşları biraz sonra buranın Bager'in ringlerinden birine dönüşeceğini düşünmeme sebep olduğunda içimden kendime neden lafa sinirli girdim diye kızmaya başlamıştım bile .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIĞLIĞIN NİNNİSİ ( Ara Verildi )
Teen FictionŞimdi bir çığlık olsanda sussam seni .Bir ağaçtan yabani içime saldığın kökleri, ellerimle kestiğimi görsende utansan. İlerde birgün , çok acımasız bir hastalık gibi derinlerimde nüksedeceğinden habersiz ,o gecenin şafağına kadar; zihnimle ,kalbimle...