Sabah telefonumun alarm sesiyle gözlerimi açtım ve Yeonjun uyanmasın diye hızla kapattım. Küçücük yatakta iki kişi yattığımızdan belim tutulmuştu, haraket edemiyordum.
Kafamı Yeonjun'a çevirdiğimde mışıl mışıl uyuduğunu gördüm ve yüzümde hafif bir tebessüm oluştu. Yanımdayken bile deli gibi özlüyordum, kendini bana kısa sürede bağlamıştı.
Saçlarına küçük bir öpücük kondurdum ve banyoya girdim. İşimi hallettikten sonra Yeonjun'un eşyalarını topladım. Bugün taburcu olucaktı.
Arkamı döndüğümde karşımda dikilmiş Yeonjun'un beklemiyordum. Ağzımda hafif korku nidası çıkarken bu ona komik gelmiş olmalıydı ki gülümseyerek bana bakıyordu.
"Gel buraya."
Sözünü ikiletmeden kollarımı beline sardım.
"İyi ki yanımdasın."
Yutkundum. Kalbim hızı artarken daha sıkı sarıldım ve boynuna küçük küçük öpücükler kondurdum.
Kafamı gömdüğüm yerden çıkartıp yüzündeki gülümsemeyle bakışlarını yüzümde gezdirdi. Ardından minik minik öpücüklerle bütün yüzümü öptü. Mutluydum, çok mutluydum. Kalbim yerinden çıkıcak gibi atıyordu.
"Bugün fazla mı tatlısın sen?"
Güldüm ve ani gelen cesaretle dudağına uzun bir öpücük kondurdum. Geri çekildiğimde öyle aptal aşık gibi duruyordu ki bu hali gözüme çok komik ve şirin geldi.
"Bu çok güzel bir duyguymuş," dedi, yüzündeki gülümsemeyle.
"Ben de senin gibi hissediyorum sevgilim."
Yüzündeki gülümseme daha da büyüdü utanarak bakışlarını dışarıya çevirdi.
Çok kısa oldu biliyorum ama daha sık bölüm yayınlamayı düşünüyorum. Tabii hala okuyan varsa dndkdm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARCOTİC | | YEONKAİ
FanfictionOkulun serseri çocuğu Yeonjun, Kai'yi uyuşturucu satması için tehdit eder. [25.01.21]