"Seni öpebilir miyim?"
Yeonjun, Kai'yi gördüğü andan beri yapmak istediği şeyi dile getirirken Kai ilk başta kasılmış ama hemen kendisini toparlayarak kafasını olumlu anlamda sallamıştı.
Yeonjun aldığı onayla hızla yerinden doğrulurken iki adımda Kai'nin yanına vardı.
Yeonjun kendisine istek ve çekingenlikle bakan çocuğun güzelliğine iç geçirmiş karşısındaki çocuğun ince ve zayıf belini tutmuş kendisine doğru çekmişti.
Bir anlık çekiştirmesiyle Kai dengesini kaybederken düşmemek için Yeonjun'a sıkı sıkı tutunmuştu.
Kai beline yerleşen eller ve hayranlıkla onu seyreden çocukla kafasını karşısındaki çocuğun boynuna gömmüştü.
Yaslandığı bedenden şen kahkahalar yükselirken o da olduğu durumda hafifçe gülümsedi.
Yeonjun ne kadar karşısındaki çocuğu deli gibi öpmek istese de korkuyordu. Kendisi duygularından emindi ama Kai'nin de duygularından emin olmak istiyordu. Onun üzülmesi en son istiyeceği şeydi.
Herhangi rahatsızlık ifadesi görse anında bırakırdı.
Kai gözlerini Yeonjun'un yüzüne çıkarmış onunda ona baktığını görmesiyle hafifçe tebessüm ederek karşısındaki adama daha sıkı sarılmıştı.
Yeonjun artık emin olmuştu.
Öpmemesi için hiçbir neden yoktu.
Yeonjun beni kendine çektiğinde gözlerim anında kapandı ve gelecek hamleyi bekledim. Dudaklarım üzerinde dudaklarını hissettiğimde kalbim hızla atmaya başladı ama bu sadece birkaç saniye sürdü.
Yeonjun gözlerini yavaşça aralayıp daha ilerisi için izin alır gibi yüzüme baktığımda tebessüm ederek onayladım onu. Hala dudaklarımdaki baskının etkisindeydim, sersemlemiştim.
"Sanırım öleceğim." gülerek konuştuğumda kahkaha atmıştı.
Yeonjun'u ilk defa bu kadar içten gülerken görüyordum ve bu gerçek olmayacak kadar güzeldi.
"Az önce beni öp-"
Tekrar dudaklarını dudaklarıma kapatınca sözümü tamamlayamadım. Bu sefer hemen çekilmedi. Onun yerine kendini bana daha çok yaklaştırdı. Baş parmağıyla belimi okşadı. Kendimi ona bırakırken ellerimi ensesine atıp hafifçe inledim. Benden çıkan kısık inlemeyle daha da hızlanınca dillerimiz birbirine değdiğinde ikimizden de gelen yüksek sesli inlemeyle artık ayaklarım beni zar zor taşıyordu.
Kollarımı Yeonjun'un beline dolayarak heyecandan bayılmamayı diledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARCOTİC | | YEONKAİ
FanfictionOkulun serseri çocuğu Yeonjun, Kai'yi uyuşturucu satması için tehdit eder. [25.01.21]