1 hafta sonra
1 hafta geçmişti bütün her şeyin üstünden. Size özetleyeyim.
Oğuz ile ilişkimiz ilerlemişti. Hatta bir gece yemeğe çıkmıştık ama gerisini hatırlamıyordum. Nasıl olduğunu bende anlamamıştım ama hatırlamıyordum. İlginç…
Evdekilerle durumlar Coğrafya dersinin yavaş bile geçmemesi gibi yavaştı. Aslında biraz ilerleme vardı. Edis artık daha az imalarda bulunuyordu. Diğerleri de biraz daha iyilerdi bana göre. Açelya Hanım ve Hazar Bey’e de kendi içimde anne-baba demeye başlamıştım. Dışımdan bakalım söyleyebilecek miyim?
Salak mısın Cemile? O senin anan anan!!
Kezbo da işte daha da komikleşiyordu(!) her gün.
Teşekkürler bebeğim biliyorum.
Artık şizofren olduğumu kanıtlıyordum kendime.
Şimdi de ne mi yapıyorum? Sabahın 4’ünde kalkmış ve sporumu yapmış, kahvaltımı etmiş, holdingime gitmiş olarak okula gidiyordum.
Holdingde işler uzun sürdüğü için şu anda okula 3. Derse girmeye gidiyordum.
🌼🌼
Okula geldiğimde teneffüstü. Okula bu sefer normal bir şekilde girmiştim.
Biliyorum biliyorum şaşırdınız. Bende öyleyim.
Arabadan indiğimde Oğuz’un yanıma geldiğini gördüm. Yanıma gelip bana sarıldı. Sarılışına karşılık verip ayrıldım.
-Günaydın güzelim.
-Günaydın Oğuz.
-Gel güzelim bizimkilerin yanına gidelim.
-Tamam.
Gülümseyip arkadaşlarının yanına gittik. Hepsi aynı anda;
-Günaydın yenge.
-Günaydın.
-Bakıyorum yine geç geldin.
Bıkmış bir şekilde Oğuz’a dönüp;
-Evet geldim. Bir sorun mu var?
Tek kaşımı kaldırarak soruyu sorduğumda bana bakıp derin bir nefes aldı ve cevap verdi.
-Güneş artık beni bu konularda terslemesen mi? Hani sevgilinim ya. Bir şeyleri merak edebilirim.
-Oğuz biz bunu ilk günde konuştuk. Sen anlamamakta ısrar ediyorsun. Bana hesap sorar gibi konuşma.
Yerimden kalkıp tam yürüyeceğim sırada kolumu tutup;
-Güzelim her şeye alınıyorsun sende.
-Ben her şeye alınmıyorum. SEN HER ŞEYE TAKIYORSUN.
Sinirlendiğim için bağırmıştım. O da bana kaşlarını çatıp;
-Bana bağırma
Kolumu hızla çekip oradan uzaklaşmıştım. Sınıfıma girip her gün oturduğum sıraya oturdum. Dersin ne olduğunu umursamadan bir defter çıkardım. Zaten 5 dakika sonrada ders başlamıştı.
🌼🌼
Öğle arasına geldiğimizde sınıftan çıkıp okulda bulunan bir odaya girdim.
Şöyle düşünebilirsiniz. Bildiğiniz Kardeşlerim dizisindeki Ataman Koleji gibi. Okulun merkezinde bir televizyon ve ona bağlanan bir oda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AİLESİNE KAVUŞAN MAFYA
De Todoİlk kitabım beğenmeyebilirsiniz 14 yaşına kadar ailesinin yanında kalan Güneş 14 yaşında evden ayrılıp dedesinin yanında yaşar.Bakalım 17 yaşında neler olacak?? DÜZENLEMEDE!!!