"Laila! Gel kızım!"Jungkook bahçede köpekle koşuşturup dururken Jessica elindeki kupasıyla gülümseyerek oğlunu izliyordu.
Derin bir nefes alıp bahçeyi görecek şekilde ayarladığı koltuğuna oturdu. Koltuğun yanındaki sehpanın üzerine bıraktığı tabletini eline aldı.
Jungkook'la ilgilenmekten uzun süredir işlerine bakamamıştı. Moda tasarım okumuş olan Jessica, adını duyurmuş bir markaya sahipti. Şimdi ise yakında çıkacak koleksiyonu için bir şeyler çizmesi gerekiyordu. Ama onun dikkatini dağıtacak bir şey olmuştu. Sosyal medya hesaplarını kontrol ederken bir elektro gitar reklamı görmüştü.
Yüzüne yayılan gülümsemeyle bakışlarını bahçedeki oğluna çevirdi.
İnsanlar ona oğlunu şımarttığını söyleyebilirdi. Umrunda değildi.
İnsanlar bu kadar genç yaşta anne olmanın hayatını karartacağını söyleyebilirlerdi. Kariyerine engel olacağını, ona sadece zorluk çıkaracağını, onun, biricik oğlunun, bir hata olduğunu söyleyebilirlerdi. Umrunda değildi.
Jungkook, Jessica'nın hayatına renk katıyordu. Yalan yoktu. Korkmuştu. Tüm ailesi ona sırt çevirmişti. Kimsesi yoktu. Gerçi... Bu pek üzüleceği bir şey değildi. Oğlu ona yeterdi.
Fazla düşünmeden telefonunu alıp sekreterini aradı.
"Alo, Yeji?"
"Efendim Bayan Jung?"
"Bana bir elektro gitar almanı istiyorum. En kalitelisinden."
"Oğlunuz için mi efendim?"
"Evet Yeji. Seçim konusunda sana güveniyorum."
"Ben birkaç model belirler size gönderirim efendim."
"Tamamdır. Teşekkür ederim Yeji."
"Bayan Jung."
"Evet?"
"Efendim, tahminen ne zaman şirkete gelirsiniz?"
"Bir sorun mu var?"
"İmzalamanız gereken belgeler, girmeniz gereken toplantılar var efendim. Bunları daha ne kadar erteleyebilirim, bilemiyorum."
Oflayıp kafasını geriye yasladı genç kadın.
"En kısa zamanda gelmeye çalışacağım Yeji. Acil bir şey olursa, ararsın. Olmasa da arayabilirsin, hiç sıkıntı yok."
"Olabildiğince sizi rahatsız etmemeye çalışacağım Bayan Jung."
"Teşekkür ederim Yeji."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay Alive ✔
Fanfiction[kim yerim & jeon jungkook] "Lütfen Jungkook... Hayatta kal..." s:17eylül21 f:22temmuz22