7

29 7 0
                                    

"Laila bugün yeni bir hareket öğrendi."Jessica Jungkook'un uzun zaman sonra böyle neşeyle konuştuğunu görünce gülümsedi.

"Neymiş o?"

"Çemberin içinden geçebiliyor"

Jessica şaşkın yüz ifadesini takındı.

"Tanrım... Yemekten sonra bunu canlı görmek istiyorum!"dedikten sonra yemek masasının hemen yanında yatan Laila'ya göz kırptı.

Laila anlamış gibi havlarken anne oğul ikisi de güldüler.

"Anne..."

Jessica bu ses tonunu çok iyi tanıyordu. Ne zaman bir şey isteyecek olsa, bu tonu kullanırdı. Gerçi... Şimdiye kadar Jungkook isterse almıştı zaten Jessica. Onun özel bir ses tonuna ihtiyacı yoktu.

"Efendim bebeğim?"

"Hani demiştin ya... İstediğim elektro gitar-"Jungkook'un lafını bölen kapının çalmasıydı.

"Ne diyeceğini unutma."Jessica yüzündeki sırıtışla kapıya ilerledi.

Oğluyla aynı şeyi düşünmüş olmak onu mutlu etti.

Kapıyı açtığında gördüğü kargocuya gülümsedi. Kargocu elindeki malzemeleri Jessica'ya verdikten sonra iyi günler dileyerek arabasına binip uzaklaştığında Jessica da kapıyı kapatıp arkasında dikildiğini hissettiği oğluna döndü.

"Ne diyordun bebeğim?"derken kolları arasındaki gitar kutusunu yere bırakmıştı.

"E-elektro gitar."

"İşte burada."

Jungkook annesinin hızına şaşkınca güldü.

"Sen harikasın!"deyip kollarını annesine sardı.

Stay Alive ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin