Jessica'dan aldığı yedek anahtarla evin kapısını açtı Yerim. Jessica ikisine zaman tanımak istediği için eve girmemiş, arabasında beklemeyi seçmişti.
"Jungkook?"
"Lütfen kendine zarar vermemiş ol sevgilim. Bunu kaldıramam."diye mırıldandı ve evi gezinmeye başladı.
Salonda yoktu. Mutfakta ve kendi odasında da. Korka korka su sesinin geldiği banyoya ilerledi. Titreyen eli kapının kulbunu bulurken Jungkook'un içeride sadece duş alıyor olmasını diledi.
Kapıyı açtığında gördüğü görüntüyle çığlık attı. Evden gelen sesi duyan Jessica'nın nefes alış verişleri hızlandı. Hemen şöforüne döndü.
"Çabuk ambulans ara!"
Jessica titreyen elleriyle zor da olsa arabadan çıkarken Yerim akan musluğu kapatıp beyaz küvette kollarından akan kanlar ve bayık bakışların sahibinin suratını kavradı.
Küvet neredeyse su değil kan dolu gibi duruyordu. Musluktan akan su ile Jungkook'un bileklerinden akan kanlar karışmıştı.Yerim ağlamaya başlarken bilinci neredeyse kapanmak üzere olan Jungkook'un yanağına vurmaya başladı. Onu uyanık tutmaya çalışıyordu.
"Lütfen Jungkook. Bunu bana yapma."
Jungkook hafifçe gülümsedi.
"O... Bir kız olacaktı..."dedi gözleri geriye kayıyor, kelimeleri yuvarlayarak konuşuyordu.
"Senin suçun değildi Jungkook. Yemin ederim senin suçun değildi. Yalvarırım sana, beni bırakma! Lütfen Jungkook. Sensiz ne yaparım ben? Jessica'yı düşün! Anneni yalnız mı bırakacaksın?"
"Sana... Benzeyecekti."
"Jungkook, hayatta kal. Lütfen. Benim için. Jess için. Bebeğimiz için."
"Artık... Bitti..."dedi Jungkook ve gözlerini kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay Alive ✔
Fanfiction[kim yerim & jeon jungkook] "Lütfen Jungkook... Hayatta kal..." s:17eylül21 f:22temmuz22