Buluşmalar birbirini kovalamış, Jungkook ve Yerim fazlasıyla iyi anlaşmaya başlamıştı. Fazlasıyla hem de. Jessica bunu sadece gülümseyerek izliyordu. Oğlunun gözleri parlarken Yerim'den bahsetmesini, yeni şarkılar yapmasını izliyordu.
Kötü günler geride kalmıştı.
Jungkook uyuyamadığı için yatağında dönüp dururken yanında uyuyan Laila, köpeği, Jungkook'un kıpırdanmasından rahatsız olup yerdeki kendi yatağına gitmişti.
Susadığı için kalkan Jessica, her zamanki gibi Jungkook'u kontrol etmek için oğlunun odasının kapısını araladığında, onu uyuyor olarak görmeyi bekliyordu. Sırtını yatak başlığına yaslamış düşünceli bir şekilde yatağın içinde oturuyor olarak değil.
"Bebeğim? İyi misin?"
Jungkook bakışlarını annesine çevirdi. Ondan yardım isteyebilirdi.
"Kafam çok dolu."
"Konuşmak ister misin?"
Kafasını usulca olumlu anlamda salladığında Jessica hafifçe gülümseyip Jungkook'un ona açtığı yere oturdu.
Jungkook kafasını annesinin omzuna yasladığında Jessica da onun saçlarınu okşamaya başladı.
"Ne oldu Jungkook? Yerim ile ilgili bir sorun mu var?"
"Sayılır."dedi ve derin bir nefes aldı.
"Yerim çok güzel bir kız, eğlenceli biri. Fazlasıyla ortak noktalarımız var. Ona gitar çalmasını öğretmek çok zevkli. Onunla geçirdiğim hiçbir dakikadan pişman değilim."
"O halde aklını kurcalayan ne?"
"Gahyeon."
"Bebeğim... Gahyeon, senin hayatına devam ettiğini görseydi, ki gördüğüne eminim, bundan çok mutlu olurdu."
"Sorun o değil. Yerim... Gahyeon'a... Gahyeon'a çok benziyor. Bazen... Onunlayken sanki Gahyeon yanımdaymış gibi hissediyorum. Ve bu çok kötü hissettiriyor. Kendimi aşağılık biri gibi hissetmeme neden oluyor."
"Onunla Gahyeon'a benzediği için takıldığını düşünüyorsun."
Ofladı Jungkook. Jessica oğlunun saçları arasına bir öpücük kondurup konuştu.
"Yerim'i Gahyeon'a benzetmen çok doğal bebeğim. Gahyeon hayatında büyük bir yer kaplıyordu ve o gidince... İster istemez kendini boşlukta buldun ve kendince onun yerini doldurmaya çalıştın. Ama bence artık bu değil. Yerim ve sen uzun zamandır konuşuyorsunuz. Gahyeon'a benzemediği noktalar var, değil mi? Onları fark etmiş olmalısın. Benim fikrimce, eğer Yerim'i Gahyeon'un yerini doldurmak için kullanıyor olsaydın, bu farklılıkları sezdiğinde onu bırakırdın. Ama bırakmadın."
Jungkook kafasını kaldırıp annesine baktı.
"Haklıyım değil mi?"
Jungkook kafasını olumlu anlamda sakladığında Jessica gülümseyip göz kırptı.
"Anneler her zaman haklıdır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay Alive ✔
Fanfiction[kim yerim & jeon jungkook] "Lütfen Jungkook... Hayatta kal..." s:17eylül21 f:22temmuz22