2

53 6 4
                                    

"Çok kan kaybetmişti. Birkaç ünite kan desteği yaptık. Şimdilik iyi. Ama kayıtlardan gördüğümüz kadarıyla, bu onun ikinci intihar denemesiymiş. Herhangi bir sorun mu var?

"Birkaç ay önce, sevgilisini kaybetti. Ölüp, onun yanına gitmeye çalışıyor."

"Bence psikolojik destek alırsa iyi olur. Hatta bu konuda size yardımcı olabilecek birini söyleyebilirim."

"Ah, bu çok iyi olur Bay Kim."

Hastanenin başarılı cerrahı Kim Namjoon, önlüğünün cebinden çıkarttığı kağıda tanıdığı en başarılı psikoloğun, yani biricik sevgilisi Lee Yoobin'in, numarasını yazıp karşısındaki genç kadına verdi.

"Tekrardan çok teşekkürler Bay Kim."

Başhekim Kim Namjoon gülümseyip tekrardan geçmiş olsun dedikten sonra odasına ilerledi.

Elinde psikoloğun ismi ve numarasının yazılı olduğu kağıdı cebine atıp derin bir nefes aldı Jessica Jung.

Jungkook, onun bok gibi olan hayatında değer verdiği tek kişiydi. Onu böyle görmek ölümden beterdi.

Yüzüne ufak bir gülümseme yerleştirdikten sonra içeri girdi.

Jungkook araladığı gözleriyle tavana bakıyordu.

"Jungkook..."dedi Jessica usulca.

Jungkook beyazlaşmış suratıyla ona döndü. Bakışlarındaki parlaklık gitmiş, yaşayan bir ölü gibi bakıyordu.

"Neden yaptın bunu?"

Konuşmayacaktı ama bu soruyu sormak istemişti.

"Jungkook, seni kaybedemem."

"Ben çoktan kayboldum Jessica."sinirli çıkan sesine rağmen bir o kadar da güçsüzdü.

"Yaşadıkların çok zor, biliy-"

"Bilemezsin. O yüzden bırak, bırak da onun yanına gideyim."

Dudaklarını birbirine bastırıp yatağın yanındaki koltuğa oturdu Jessica. Jungkook ona bakmıyordu.

Elini kaldırdı. Jungkook'un elini tutmakla tutmamak arasında kalmıştı. Bir anlık cesaretle elini, oğlunun soğuk eli üzerine koydu.

"Onu çok sevdiğini biliyorum Jungkook."Jungkook dolu gözlerini sağında oturan kadına çevirdi.

"Ne yapacağım ben Jess?"çaresiz çıkan sesi, işleri hiç de kolaylaştırmıyordu.

Jessica yutkunup elleri arasındaki ele ufak bir öpücük kondurdu.

"Alışman gerek Jungkook. Çünkü... Ben sen olmadan bir hayata alışkın değilim. Bunu belki bencillik olarak göreceksin ama..."

Dolu gözlerinden bir damla akarken, Jungkook gözlerini kapatmıştı.

"Önünde daha çok uzun bir yaşam var. Bunu harcama lütfen. Hayalini kurduğun gibi veteriner olabilirsin, sana o hep istediğin elektro gitarı alırız, beraber yurt dışına çıkarız... Ne istersen... Hepsini yaparız oğlum."

"Kalbim... Çok acıyor."

Stay Alive ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin