24

24 5 1
                                    

"Evet anne. İyiyiz. Sıkıntı yok. Birkaç gün burada kalmaya karar verdik."Jungkook telefonda annesiyle konuşuyordu. Bunu Yerim uyuduğu için olabildiğince sessiz yapmaya çalışıyordu ama Yerim uyanmıştı.

Ağrıyan başını tutarak yattığı yerde doğruldu Yerim.

Dün geceye dair ne hatırlıyordu? Kesik kesik parçalar vardı. Jungkook'la denizden çıktılarını net bir şekilde hatırlıyordu. Hazırlanıp, kasabanın minik barına gittiklerini de hatırlıyordu.

Oh... Ve şey... Jungkook'la yaptıkları rezil karaokenin aldığı tezahuratlar kulağında yankılanıyordu.

Bir dakika... Dün giydiği elbise neden yerdeydi?

"Günaydın."dedi gamzesi belli oluyordu. Uzun zaman sonra bu kadar mutlu hissediyordu.

"Günaydın."diye karşılık verdi Yerim gözünü ovuştururken. Ancak gözünde rimel ve far olduğunu hatırlayınca elini hızla gözünden çekmişti. Bu yine de bir panda gibi gözükmesine engel değildi.

Jungkook gülüp yatağa, Yerim'in tam yanına, oturdu. Kızın dudaklarına ufak bir öpücük bıraktıktan sonra elindeki kendi tişörtünü Yerim'e giydirdi.

"Hadi hazırlan, kahvaltı yapalım. Sonra sana etrafı gezdiririm."

Yerim yüzündeki aptal sırıtışla Jungkook'un odadan çıkışını izledi.

Onu cidden seviyordu. Bunu hiçbir şeyin bozmasını istemiyordu bu yüzden Gahyeon'la o ölmeden önce konuştuğunu anlatma planını biraz daha erteledi.

Üzerindeki Jungkook gibi kokan tişörtü çıkartmak istemiyordu ama tişörtün onda çuval gibi durduğu gerçeği aşikardı. Gerçi... Çözemeyeceği bir şey değildi. Önce odadaki banyoya gidip panda makyajını temizledi. Daha sonra Jungkook'un kendisi için hazırladığı çantadan eline geçen kot şortu giydi. Üzerindeki uzun tişörtün eteklerini şortun içine tıkıştırdıktan sonra dağılan saçlarını toparladı.

Jungkook'u daha fazla bekletmemek için hızlıca odadan çıktı. Jungkook kızın tişörtü çıkartmadığını görünce gülümsedi. Elini Yerim'in beline attıktan sonra kendisinden kısa kalan kızın saçları arasına bir öpücük kondurdu.

İkisi birlikte kahvaltılarını yaptılar. Jungkook Yerim'e göre dünü biraz daha hatırlıyordu. Yerim'in yaptığı her şeyi hatırlıyordu neredeyse ve bunları anlatıp Yerim'i utandırmaktan çekinmiyordu.

Yerim Jungkook'un her kelimesinden sonra yer yarılsa da içine girsem diye düşünüyordu.

Stay Alive ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin