31

23 3 0
                                    

"Düğün hazırlıklarına başlamalıyız."dedi Jessica kahvesinden bir yudum içmeden önce.

Yerim de onu onayladı.

"Büyük bir şey olmasına gerek yok. Aile arası olsa sessiz sakin..."

Jessica gülümsedi.

"Sessiz sakin olmasını ben de çok isterdim tatlım ama senin çevren ve benim çevremi düşününce... Pek sessiz bir düğün olacağa benzemiyor."

Yüzünü buruşturdu Yerim.

"Doğru."

"Merak etme Yerim. Hepsini ben halledeceğim. Birkaç haftaya hepsi hallolur. Sen sadece gelinliğini seç."

Yerim gülümseyerek karşısındaki kadına baktı.

"Çok teşekkür ederim Bayan Jung."

Jessica kaşlarını çattı.

"Duymamış olayım Yerim. Gelinimsin sen artık benim."

Yerim kıkırdadı.

"Doğru."

"Ufaklık kaç haftalık oldu?"dedi Jessica kaşlarıyla Yerim'in karnını işaret ederken.

Yerim suratındaki ufak gülümsemeyle elini karnına götürdü.

"Dördüncü haftaya giriyoruz."

"İyi anlaşabiliyor musunuz?"

Sarışın kız kıkırdadı.

"Sabahları mide bulantısıyla uyandırıyor beni. Büyüyünce bunun hesabını soracağım kendisine."dediğinde Jessica güldü.

"Ben Jungkook'a hamileyken aralıksız bir hafta mide bulantısı çekmiştim. Ama haftalar sonra onun küçük tekmelerini hissetmeye başlayınca... O kadar güzel bir his ki... Jungkook'a da söyledim bunu, sana da söylüyorum. Her neye ihtiyacınız olursa, hiç çekinmeden bana söylebilirsin tatlım. Zaten ufaklığın odasını ben düzeceğim. İzin verirsen tabii."

"İzin vermek mi? Onur duyarım B-"diyordu ki hemen düzeltti.

"Anneciğim."

Jessica gülümsedi ve ikili yemeklerini yemeye devam etti. Ta ki Yerim yüzünü buruşturana kadar. Karnındaki sancıyla elini refleks olarak karnına götürmüştü.

Jessica endişeyle konuştu.

"Yerim? İyi misin?"

Yerim hafifçe kafasını olumlu anlamda salladı.

"Kramp sadece."

"Emin misin tatlım? Hastaneye gidebiliriz."

"Yok yok... Gerek yok. Ben bir lavobaya gideyim."deyip ayağa kalktı ama giydiği eteğin altından kanlar bacaklarına doğru akmaya başladığında Jessica panikle bağırdı.

Stay Alive ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin