Gözümü açtığımda hastanedeydim. Elimi başıma koydum başım çok ağrıyordu. Dalgınlıkla sağa sola baktım. Baş ucumda bir çocuk var.
"Bakar mısınız?" diye seslendim. Arkasına döndü. Şaşkınlık gözlerim daha büyüdü. Neden diye soracaksınız. Çocuk çok yakışıklı...
" İyi misiniz?" diye yanıma yaklaştı.
" Ben bir doktor çağırayım sakın kıpırdamayın." Yanından hızlıca ayrıldı. Doktorla geri geldi.
" Evet uyanmış mı hastamız. Kendinizi nasıl hissediyorsunuz."
" İyiyim ama başım çok ağrıyor."
" Anladım panik atak geçirmişsiniz. Ama şuan iyisiniz. Çıkabilirsiniz."
" Teşekkürler." diyerek kalkmaya çalıştım. Çocuk kalkmama yardım etti.
" Teşekkür ederim. Bu arada ben Melis."
" Memnun oldum Melis bende Berk." Çocuğa gülümseyerek baktım.
" Boşsan bir kafeye gidelim." Saate baktım okuldan kaçtığım için saate dikkat etmeliydim. Saat 12.00 ve ben 15.00' te çıkıyordum baya vaktim vardı.
" Olur." Yolda kendimizi tanıttık. Sonra bir kafeye geldik. Baştan sona kadar herşeyi anlattı. Birden bire yolda bayıldığımı sonra beni hastaneye getirdiğini ve telefonumun çaldığına kadar herşeyi anlattı. Telefon demişken kim aradı beni. Telefona baktım arayan Emirdi. Telefon tekrar çaldı ve arayan tekrar Emirdi . Telefonunu açmayacaktım. Sonra mesaj attı.
Sevgilim:
Aşkım ne olur telefonu aç. Çok pişmanım özür dilerim.
" Galiba çok istekli biri."
" Şey erkek arkadaşım ben onlaydım. Sonra kavga ettik. Evden çıktım şimdi de özür dilemiş."
" Demek sevgilin var "
" Senin yok mu?"
" Hayır benim işim olmaz."
Biz kahveleri içerken saat epey geçmişti. Berk beni eve bıraktı. Kapıyı çaldım. Kapıyı açan annemdi.
" Hoşgeldin kızım."
" Hoşbulduk. Ben odamdayım."diyerek odama çıktım. Yarın okula gidecektim. Çünkü Berk bizim okula kayıt yaptırmış.
Yarın beni alacak. Çok heyecanlıyım:)
Sevgilim:
Aşkım...
Bak çok özür dilerim ben kendimde değildim. Senin için arkadaşımı öldürdüm. Sana belli etmemeye çalışıyordum. Dediğim gibi kafam dağınıktı.
Ben:
Emir onun için mi film izlemek istedin. Bana küfür ettin. Benim için arkadaşını öldürdün diye affedecek değilim. Neyse yarın konuşuruz. Beni almaya gelme ben başkasıyla gelecektim.
Sevgilim:
Kimle???
Ben:
Bir arkadaş sen tanımasın.
Sevgilim:
Benim tanımadığım bir arkadaş 🤔🤔
Canımı sıktı bu.
Bu mesajlaşmadan sonra direk uyudum. Kaç gündür hiç uyumuyordum.
Sabah uyandığımda saat 07.30
"Güzel hazırlanmaya baya vakit var"diyerek banyoya gittim.
İlk olarak yüzüm soğuk suyla ıslattım. Sonra yüz bakım sabunumu alarak köpürtüm. Yüzüme uygulandıktan sonra yıkadım. Daha sonra makyaj malzemelerimi çıkardım. Eyeliner rimel ve ruj yeterli olacaktı. Makyajımıda yaptıktan sonra odama gittim en sevdiğim şortu üzerine beyaz tişört giydim. Uzun bir siyah şal aldım. Saçımı açtım ve düzleştirdim. Neden bu kadar güzel olmak istiyorum bilmiyorum. Neyse yeter bu kadar diye aşağıya indim.
" Ben çıkıyorum." diye seslendim ve evden çıktım biraz yürüdüm. Biraz uzakta buluşmak istedim annem girmesin diye..
10 dakika sonra Berk geldi.
" Çok güzel olmuşsun."
" Teşekkürler ederim."
"Bu arada beni yanlış anlama sevgilin var onun biliyorum yani sana ya***mıyorum."
" Yok ya sorun yok hem biri güzel dese ne olur ki."
" Bence birşey yok ama sevgilin birşey der mi?"
" Şuan sevgilim yok."
Yol boyu konuştuk. Hobilerimizden bahsettik. Cidden çok ortak noktamız var. Bu hoş birlikte yapabileceğimiz çok şey var. Okula kadar hem konuştuk hem de müzik dinledik. Berk arabayı park ettikten sonra okula geldik. Kapının önünde Emir'i görünce çok şaşırdım.
" Sevgilim " diyip kolunu omzuma koydu.
" Bu arkadaş kim." Kim kelimesini sinirle söyledi.
" Emir ben seni evinden çıktıktan sonra panik atak geçirmişim. Berk'te beni görüp hastaneye götürmüş. Sonra tanıştık bana bu okula geleceğini söyledi. Bende onu yanlız bırakmamak için onla geldim o kadar."
" Eee yani bizimle mi gelecek."
"Evet"
" Yürü bakalım Berk Bey"
" Emir vermezsen sevinirim "
"Benim adım Emir ve ben emretmeyi çok severim. Buna alışacaksın."
" Kendine fazla güvenme istersen."
" Görücez bakalım."
Emir ve Berk'in konuşmaları çok tatsızdı. İçimden keşke bir araya gelmeseler diye düşündüm ama biri sevgilim diğeri hayatımı kurtaran kişi...
Şimdi işler karışacak gibi ve bunu ayıran tek ben varım:((((((2. Bölüm bu kadar şuan az da olsa okunmuş inşallah daha fazla okuma alır...