16-) Gelen var

18 4 2
                                    

İyi okumalarr:)

Hatırlatma

" Berk annem beni istemiyor ya yarın eve uğrar eşyalarımı alırım. Sonra burda yaşarım. Olur mu?"

" Olur güzelim olur." Diyip sıkıca sarıldı

Ayrıldığımız da gözlerimin dolduğu gördüğü için hemen sildi.

" Yakışmıyor ama."

Başımı salladığında memnun olmuş gibi gülümsedi.

Sevgilim ya seni hak edecek ne yaptım ben ki

Berkle birlikte yemeği yedip yorgun olduğumuz için odasına gittik. Yatağa girdim ve Berk'i beklemeye başladım. Odaya girdiğinde tişörtünü çıkartı.

Böyle mi yatacaktı?

Siktir. Baklavalara bak Berk bu kadar yapılımıydı. Kaslar falan ben şok. Abiminkini tesadüfen görmüştüm ama Berk'inki daha fazlaydı.

Ve benim hepsi benimm. Çatlayın hiih:)

" Güzelim ne yapıyorsun."

" Ne yapıyorum Berkcim."

Ben ona zevkle bakarken yaklaştı ve komidini açıp şarj aletini çıkartı.

" Beni yiyecek gibi bakıyorsun. Onu beni yapmam gerekmiyor mu sence?"

Tövbe tövbe bu çocukta iyice sapıklaştı. Tabii benim ondan kalır bir yanım yok ama işte. Tencere kapak misali canımm.

" Berk bunları benden başkası görmedi dimi?"

" Baklavaları mı?"

Başımı salladım.

" Valla spor salonunda görenler vardı."

Gözlerimi iyice açıp ona baktım. Sonra arkamı dönüp gözlerimi kapattım.

Oda yatağa uzandı. Ve arkamdan belime doğru ellerini getirdi. Beni kendisine çekti. Şuan herşeyiyle onu hissediyorum.
Bedenime giren titremeyle beni kendine çevirdi.

Ve üzerime çıktı. Sağa geçerken bir elini koydu. Diğer tarafa giderken yine elini koydu. Başını kulağıma getirdi ve fısıldadı.

"Kaçmak yok."

Nefesleri boynumda hissedince tuhaf oldum. Ayaklarım yerden kesildi.

"Kalbin çok hızlı atıyor."

Konuşamadım.

"Hı hı."

" Beni çok seviyorsun. Dimi?"

" Hı hı."

" Bende seni seviyorum biliyorsun dimi."

" Hı hı."

" Merak etme sevgilim senden başkası görmedi. Sana aitdim. Herşeyimle."

Dediği de gözleri bedeninde gezindi ve sırıttı. Böyle yapma ya daha beter eriyorumm.

Biraz daha yaklaştı

"Sende söyle bakalım herşeyinle bana ait misin?"

Öyle bir gaza geldim ki benden beklenmeyen bir performans sergiledim adeta. Hemen anlatıyorum aşklar

Bende onun yaptığı gibi kulağına yaklaştım.

" Herşeyimle sana aitdim."

Memnun olmuş bir tavırla gülümsedi.
Üzerinde oturduğum için tişört biraz daha yukarı çıkmıştı. Elleri bacaklarımda geziyordu. Bugün yaptıklarımdan sonra pişman olacak mıydım. Bilmiyorum ama bugün Berk'in olmak istiyordum.

Sesimi kısaltarak seslendim.

" Berk."

" Efendim sevgilim."

" Bugün herşey bitsin. Artık senin olayım mı?"

Dediklerime şaşırmamıştı aksine bu durumdan memnundu.

" Sen hep benimdim güzelim sadece icraat yoktu o kadar. Bu olaydan sonra pişman olacak misin?"

" Seninle pişman olmak için birlikte olmayacağım. Seni istediğimden  olacağım. Sen pişman olacak mısın."

" Seninle pişman olmam imkansız bebeğim."

Memnun bir tavırla gülümsedik birbirimize.

Yazardan bı notçuk;
Aşklar burdan sonrasını yazmak istemiyorum. Zaten bunları yazarken utandım.( İmamlıyız yav nedek.)
Bu kadarla indare ederseniz mutlu olurum (●’3)♡(ε'●) ( bunu atıp gidem dedim.)

Uzattık yaa; devam babyler.

***

Sabah olduğunda yanımda yatan Berk' e baktım. Onun sadece belinin altından itibaren bir pike vardı. Benim ise boğazımdan itibaren.

Yüzüstü yattığı için parmağımla sırtına daireler çizmeye başladım. Uyanır gibi olduğunda yanımda yaklaşıp elini belime koydum ve dudağına küçük öpücük kondurdum.

Gözünü açmadan eli bacaklarıma gitti orayı okşadı. Yaptığı hareketlerle bile heyecanlanıyorum.

" Bebeğim ağrın varmı."

" Biraz karnım ağrıyor o kadar."

Dün akşam banyo yapmadığınız için terli yatmıştık.

" Hadi gel sana sıcak bir duş aldıralım."

Başımla onu onayladım benim utamamı istemediği için yerde duran çarşafı beline sardı.

Bende pikeyi bedenime sardım. Yaklaşıp anlını anlıma yasladım. Ellerimi yavaşça vücudunda gezdirdim. Baklavalara bak öff.

" Gidelim artık banyoya. Sen böyle yaparsan ben yine seni isteyeceğim."

Gülümseyerek kabul ettim. Banyoya girdiğimizde. İlk olarak pikeyi açtı.

Gözlerinden çıkan kalpleri gördüm. Vücudumu beğendiğini dün yeterince anlamıştım.

Bende onun belinden çarşafı çıkartım.

" Hızlıyız bebeğim."

" Dün sevgilimden öğrendim."

" Hadi gel buraya." diyip elimden tuttup küvete götürdü.

Başımla onu onayladım. Beni güzelce yıkayıp kuruladı.

Banyodan çıktıktan sonra ben bornozu mu giydim o da arkamdan geldi. Yatağa oturdu ve beni kucağına oturttu.

" Yeterince yaptık işimizi sevgilim."

" Ben sana doyamıyorum ki ne yapayım yani ."

" Acıktım ben. Sen dün doydun bence."

" Hadi bakalım birazda seni doyuralım. "

Dolabının kapağını açıp içinden bir tane gri eşofman çıkardı. Üzerini için birşey almadı.

Bende dün akşam giydiği tişörtünü aradım. Bulduğumda üzerimi değiştirdim. Beni beğenmiş tavırla süzdü.

(Yarım saat sonra)

Kahvaltıyı yaptıktan sonra kahve yapmaya başladım. Arkadan sarılıp kendisini bastırdı. Sessiz bir şekilde inledim.

Kapı çalınca küfür ederek açmaya gitti. İki dakika sonra gelmediği için ben gittim. Yanına gitmeye yeltendiğimde seslendim.

" Kim geldi sevgilim."

Karşımda gördüğüm manzarayla gözlerimi ayırdım. Karşımda Aras abim ve tanımadığım bir kadın bir adam ve bir kız vardı.

Selam bölüm nasıldı babyler.

Sizce onlar kimdi?

Neden geldiler?

Elimden geldiği kadar bölüm yazıyorum diğer kitaptan 2. Bölümü yazdım ama atmadım. Bunu kısa yazıyorum ama onun uzun olmasını istiyorum. Eksiksiz bir şekilde yazmaya gayret ediyorum.

Neyse çok uzattım

Sizi seviyorum ❤️


AŞKI BULMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin