4-) Düşünmek

30 6 0
                                    

Boynumun ağrısıyla uyandım. Gerçekten koltukta uyumuşum. Betül teyze üzerine bir pike örtmüştü. " Kızım uyandın mı ?"
" Evet uyandım Betül teyze" ayağa kalkıp pikemi  katladım. " Kızım yemek hazır gel hadi." " tamam geliyorum." diyip mutfağa gittim. Betül teyze ilk mercimek çorbası sonra yaprak sarma onun üzerine tatlı olarak çilekli cheesecake yapmıştı. "Eline sağlık Betül teyze." " Afiyet olsun canım tatlı istesen biraz daha vereyim." " Yok yok çok yedim zaten tekrar eline sağlık." " Afiyet olsun ben şimdi karşı komşuya oturmaya gideceğim istersen benimle gel." " Ayıp olmasa gelmeyeyim. " " Yok sorun olmaz sen telefonuna bak dolapta meyve var tatlı istesen var uyursan misafir odasında uyuya bilirsin. Hadi ben gittim" " tamam Betül teyze sana iyi oturmalar."
Betül teyze evden gittiğinde internetimi açtım. Berk'ten mesaj vardı
Berkoş:
Karnın hâlâ ağrıyor mu?
Berk'in mesajına gülümsedim beni merak ediyordu ve bu benim hoşuma gitmişti.
Ben:
Merak etme geçti.
Mesajı atar atmaz hemen yazdı.
Berkoş:
Elimde değil ne yapayım.
Ya senin yerim ben. Böyle tepkiler verdiğim için kendimden utanıyorum.
Ben:
Ee ne yapıyorsun.
Berkoş:
Birini düşünüyorum.
Ben:
Kimmiş bu şanslı kişi.
Berkoş:
Yakında öğrenirsin ama şimdi değil.
Ben:
Çok kötüsün Berk.
Berkoş:
Biliyorum 😅😅
Ben:
Sana iyi düşünmeler
Bb
Sinir bozukluğuyla internetimi kapattım. Kimi düşünüyordu ki kim olabildi. Tabii sevgilisi yok kimi düşünüyorsa düşünür. Sanane Melis niye kendime kızdım. Sonra Emir'i aradım. İki defa aradım açan olmadı. Sanki sevgilim değilmiş gibi hayat sürüyordu. Lafı geçerse sevgilim işi düşerse sevgilim. Sıkıldım ben bu işten diye düşünüp Emire mesaj attım.
Ben:
Emir niye bakmıyorsun..
Mesajı attıktan sonra Berk mesaj atmıştı bakmayacaktım. İnat etmiştim.
Sonra beni aradı.
"Ne var."
"Sana sormalı."
"Hiçbir şey yok Berk."
" Var da bana söylemiyorsun."
" Ya yok"
Bu çocuk benim hislerimden anlıyor.
" Kimi düşünüyorum ona mı takıldın. Aslında söylerdim ama arkadaşlığımız biter."
" Ne demek bu."
" Boşver neyse yarın konuşuruz kapı çalıyor. Görüşürüz Melis.
" Görüşürüz Berk."
Berk ne demek istedi anlamadım neden arkadaşlığımız bitiyor ki ben bunu düşünürken Emir' den mesaj geldi.
" Ne var Melis."
Off ben dayanamayacağım. Yoksa artık ilişkimizi bitirmek mi istiyor. Kendimi zorlayarak o mesajı attım
" Emir ilişkimizi bitirmek mi istiyorsun."
Gönderdim. Zor oldu ama oldu en azından. Beklediğim mesaj geldi ya evet ya hayır.
" Melis artık çok sıktı. Gel anlaşarak bitirelim."
Hayatımın şokunu yaşadığıma yemin edebilirim ama kanıtlayamam. Üzülsem mi sevinsem mi bilemiyorum. Çünkü o cinayetten sonra aramıza soğukluk girdi. O günden sonra fazla düşmedim üzerine o yüzden bu biraz iyi olacağa benziyordu.
" Peki Emir nasıl istersen. Ama cinayet meselesi hâlâ kapanmış değil haberin olsun."
" Ben kapattım boşver. Hadi bb "
Sevgilimle böyle ayrıldığımıza inanamıyorum. Biraz morelim bozuldu değil hızlıca Berk'i aradım. Hemen telefon açıldı.
" Noldu birşey mi oldu."
" Evet "
" Ne oldu sana anlat bakalım. Kötü birşey mi."
" Sayılır."
" Kızım çatlatmasana insanı."
" Biz Emirle ayırdık."
" Niye noldu ki"
" Aramızda soğukluk vardı. Noldu yazdım. Bitirelim diye karar aldık. Öyle yani "
" Hıım anladım morelin nasıl "
" Belirsiz."
" Seni alayım dışarı çıkalım mı?"
" Bilmiyorum ki kapat sen ben bu izin alayım olur mu"
" Tabii ki hadi öptüm bay bay."
Ayy ben bu çocuğun öptüm demesine bayılıyorum. Aslında Emirle'de ayrıldık. Saçmalama Melis diyip kafama vurdum. Belki de beni arkadaş olarak görüyor. Kendi çapımda gereksiz düşüncelere girmek istemeyip karşı komşuda olan Betül teyzeye gittim. " Betül teyze arkadaşlarım dışarda da beni de çağırdılar bende gidebilir miyim."
Hadi inşallah izin verir diye umuyorum.
" Kızım bilmiyorum ki annene söyle öyle." Başımı sallayarak annemi aradım kabul ettikten sonra Berk'e mesaj atıp konumu da gönderdim. Yarım saat sonra beni motorla aldı. " Motorunun olduğunu bilmiyordum." Gülümsedi. "öğrenmiş oldun işte."başımla onun onayladıktan sonra beraber deniz kenarına geldik.  "Morelim bozuk olduğunda hep buraya gelirim seninde ihtiyacın olduğunu düşündüm." Ayy sen benim için hep düşün. Evet şimdi diyeceksiniz sen bu çocuğa aşıksın. Şuan duygularım Emir'i ilk gördüğümde nasıl olduysam  öyleydi. Yani evet Berk'ten hoşlanıyorum. Ohh rahatladım.
" Evet iyi olacak gibi." Beraber bir banka oturduk. Deniz havası mı çarptı ne uyku bastırdı beni yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu. Ve maalesef engel olamadım.
                                  ***
Gözümü açtığımda Berk'in montunun üzerimden olduğunu anladım. Parfümü çok güzel kokuyordu. Gülümsedim. Beni omzuna yatırmıştı. Kendimi çok rahat hissettim. Yavaş yavaş doğrulduğum da
" İstesen kalkma." dedi ne yani omzundan yatmamı mı istiyordu. Kafamı kaldırmayarak beni ilgilendirmeyen bir soru sordum. " Berk sana bir sorum var. Sorabilir miyim?"
" Tabii sor bakalım."
Heyecanla karışık bir ses tonuyla sordum soru mu.
" Bir arkadaşın var o sana aşık onunla sevgili olur musun?"
" Bir düşüneyim yakın arkadaş mı?"
" Sen ve ben gibi"
" Eğer gerçekten seviyorsa olurdum."
Ne yani ben ona çıkma teklifi etsem kabul eder mi . Hafif bir tebessüm ettim.
" Neden sordun?"
" Boşver canım sıkıldı ondan sende sor."
" Tamam. Sen kabul eder misin?"
" Bir düşüneyim kabul ederim."
dediğime gülerek karşılık verdi sonra oradan çiçek satan kadın geçti.
" Abe alasın şu güzel kıza bir çiçek onun gibi güzel çiçeklerim var. Hem falına da bakarım. Hadi be edesin bir güzellik."
Berk güldü. " Ondan başka güzel çiçek yok ama hadi alayım bir tane."
Bana güzel çiçek mi dedi. Ayy bayılıyorum herhalde. Kadın bana bir demet kırmızı gül uzattı. Çiçeği alıp burnuna götürdüm. Gerçekten çok güzel kokuyordu. Sonra kadın ikimiz de elini açtırdı.
" Hadi bakalım neyse halin çıksın falin. Abe ne göreyim sen bu kıza yanıksın o da sana sana yanık yakın zamanda evlenirseniz hiç şaşırma. Bak bak nasıl da sevindiniz Allah başınızı bozmasın emi birbirinizin kıymetini bilin hadi iyi akşamlar. ÇİÇEKÇİ...
Kadın inşallah doğru bakmıştır diye düşünüp. Saate baktım saat 21.15 ti.
" Benim eve gittim gerek Berk."
" Tamam kalk seni götüreyim."
Başımı sallayarak ayağa kalktım. Berk'in montoruna binip yola çıktık. Berk beni Betül teyzenin evine bıraktı. Kapıyı çaldım. Betül teyze evde değildi. Bu kadın hâlâ komşuda mı oturuyor.
Karşı komşunun kapısını çaldım. " Hadi kızım gidelim eve. Herşey için teşekkürler Nimetcim iyi akşamlar. "
Betül teyze komşusuyla vedalaştıktan sonra eve girdik. Direk odama girip kendimi uykunun kollarına bıraktım.
















Evet yeni bir bölümden merhabaaa. Bu bölümde Melis' in Berk'e karşı ne hissettiklerini öğrendik. Ve gıcık Emirle ayrıldılar. Tabii Emir bunun peşini bırakmayacak. ( Yazar niye söylüyorsun.🤦🤦)
İnşallah okunur...
Şimdilik bu kadar görüşmek üzere hoşçakalın ❤️❤️

AŞKI BULMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin