10-) Aras geliyor

31 5 0
                                    

Berk yoktu. Sevgilim ' seni bekliyorum aşağıda' dedi ama yoktu. Arıyorum açmıyordu. Arkadaşları varmıdır onu bile bilmiyordum.

Koltukta oturmuş sadece ağlıyıp Berk'i arıyordum. Kimi arardım. Bu iki olmuştu. Aradan yarım saat geçmişti. Hâlâ ağlıyordum. Sonra kapı açılma sesi geldi. Annem gelemezdi. Annem geziye gitmişti ve iki gelmeyecekti.

Korkmuştum hızlıca elime vazoyu aldım. Kapının arkasına geçtim. İçeri biri girdi. Ve tam o an kafasına vurdum.

"Has**ktir. Melis."

Berkti bu ve ben onun kafasına vurmuştum. Berk kafasını tutum koltuğa oturdu.

" İnsan yardım eder dimi."

" Ohh iyi oldu kırmadığıma dua et. Berk sen salak mısın neredesin sen. İnsan bi haber verir dimi?"

" Aşkım acil işim vardı."

" Berk bana aşkım deme."

" Güzelim."

"Güzelim de deme."

" Me..."

" Mümkünse benimle konuşma. İki oldu bu ya iki. Aklım çıktı sana birşey oldu sandım. Yarım saattir ağlıyordum. Telefon kapatmak nedir ya. Nasıl gittiysen şimdi de git hadi kapı orda."

Diyip odama gidiyordum. Sonra Berk kolumdan tuttu. Beni kendine çevirdi.
Duvara yasladı.

" Özür dilerim. Seni çok üzdüm. Haklısın haber vermeliydim. Hadi affet beni." diyip dudağıma küçük küçük öpücükler bıraktı.

Hemen ona olan kızgınlığım gitti. Elimi ensesine götürdüm. Dudakları dudaklarıma deydi.

Üstümde ince bir crop olduğu için üşümüştüm. Sonuçta duvar buz gibiydi. Beni öyle derin öpüyordu ki dudağım çok ağrımıştı. Nefes almak için ayrıldık.

" Tamam Berk affettim seni."

" Çok sevindim. Hadi dışarı çıkalım."

" Ben çıkmak istemiyorum. Evde kalalım bir plan yapalım."

" Vallahi ben fesat değilim, gerçekten yaa. Ne gibi planlar istersin güzelim."

Berk'in kafasına vurdum.

" Aptal. Çok fesatsın bir kere öyle planlardan bahsetmedim... Onun için daha var." dedim. Yüzüne yerleştirdiği piç smile gülüşünü yerleştirdi.

" ... Beraber yemek yapacağız tamam mı?"

" Diğer planlarımı hep yapacağız ama şimdilik erteleyebiliriz. Hem ben çok güzel yemek yaparım."

" Diyorsun. O zaman bugün yemekler sende bende tatlıları yaparım."

" Sen kendin kadar tatlı bir tatlı yapabilecek misin."

" Bugün çok romantiksin bakıyorum da."

" Ben hep öyleydim güzelim. " diyip mutfağa doğru yol aldık.
Berk yemeği yapmaya başlamıştı. Şimdi tam zamanıydı.

" Berk sana birşey soracağım. "

"Sor güzelim."

" Sen beni ne zaman ailenle tanıştıracaksın?"

" Bu... Bu nerden çıktı."

" Sen annemi gördün bende senin ailenle tanışmak istiyorum."

" Melis kapatsana konuyu güzelim."

" Peki." ne olmuştu şimdi ne demiştim ki ben ya.

Bende hızlıca tatlıyı yapmaya başlamıştım. Hiç konuşmadan yemekleri hazırladık. O yemeğini yaptıktan sonra sandalyeye oturdu. Galiba beni izliyordu.

AŞKI BULMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin