8-)Mutlu olamamak

21 6 0
                                    

Sabah kalktığımda yanımda Berk'i gördüm. Resmen beraber bir yatakta yatmıştık.

Hızlıca doğruldum. Berk'i uyandırdım.

" Berk kalksana."

" Efendim meleğim."

" Berk aynı yatakta yatmışız."

" Biliyorum. Sen istedin ya. Hani gece kabus gördün. Gel yatalım dedin."

" Gerçekten mi?"

" Kızım salak mısın? Senle beraber yatmak için çabalamam merak etme."

Diyip hızlıca ayağa kalktı. Onu sinirlendirmiştim yanlış kelimeler kullanmıştım. Peşinden ilerledim.

"Berk beni yanlış anladın."

"Tamam Melis ben gidiyim ekmek alayım. Birşey istiyormusun?"

Gerçekten sinirliydi. Bana hep meleğim derdi ama şimdi ismimle seslenmişti.

"Yok...yok ben okula gidicem."

"Melis saçmalama."

Ellerini saçlarına götürdü. Sakinleşmeye çalışıyordu.

" Melis bak canım, sana öyle demek istemedim. Biliyorum şaşırdın öyle ani tepki vermemeliydim. Özür dilerim meleğim."

Hızlıca koşup sarıldım. Kafasını saçlarıma yaklaştırdı. Yavaş yavaş ayrıldık. Anlını anlıma yasladı. İlk defa böyle duruyorduk. Gözlerine baktım. Çok güzel gözleri vardı.

" Çok güzelsin."

Hafifçe gülümsedim. Bakışları yavaşça dudağıma indi. Ben kesin yine kıpkırmızı olmuştum. Bakışlarımı gözlerinden çektim. Çenemden tutarak gözlerine bakmamı sağladı. Yavaş yavaş yaklaştı. Dudaklarını dudaklarıma değdirdi. Öpmedi sadece durdu. Benden izin istiyordu. Bende onu öpmek istiyordum. İzin verdim.

Beni öperken kendine iyice çekmişti nefessiz kaldığınızda ayrıldık.

" Bunu sevdim." dedi.

" Bende." diyip güldük. Anlı anlım da duruyordu.

" Seni seviyorum. Melis aklının alamayacağı kadar seni seviyorum."

" Bende Berk bende ama çok korkuyorum."

" Neyden güzelim."

" Bana karşı sevgin bit..."

Tam konuşacakken dudakları dudaklarımdaydı.

" Bir daha sakin böyle bir cümle kurma eğer kurarsan, sonuçlarına katlanırsın."

" Neymiş sonuçları."

" Gösteriyi mi?" dediği an hemen ordan kaçtım.

" Demek öyle Melis Hanım gel buraya ."

Hem Berk'ten kaçıyor hem de gülüyordum. Biranda elimden tuttu. Tam kaçarken ayağım kaydı. Yere düştük. Başımı vurdum sandım ama başımın altında Berk'in eli vardı. Üzerimde öylece duruyordu.

" Hani yakalayamadım. "

" Sen bana kıyamassın ki."

" Bunu evlendimi konuşalım istersen."

" Evlenmek mi?"

" Evet ben seninle bir gelecek kurmak istiyorum. Sen çok güzelsin senin gibi güzel kızlarımız olsun."

Berk benimle bir gelecek kurmak istiyordu. Benimle evlenmek istiyordu?
Ben düşünürken konuşmaya devam etti.

" Yoksa sen istemiyor..."

AŞKI BULMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin