Hatırlatma
"Sevgilimmişsin bırak bari sarılayım. Ama istersen çeke-"
" Yok çekme yanlız olduğumu hissetmem.*
" Yanlız değilsin ben varım ya."
" Haklısın sen varsın ve beni bırakmazsın."
Gülümsedi ve gözlerini kapattı. Bende kapattım.
Berk'in anlatımıyla
Yanımda yatan 'benim sevgilim' olan kıza baktım. Şuna ne yapmalıyım bilmiyorum ama bu kızı üzmek istemiyorum.
Kim tarafından yada neden vurulduğum hakkında bir bilgim yoktu. Bunu acilen açıklık getirilmesi lazımdı.
Gözlerim uyuyuşunda kalmıştı. Elimi sıkı sıkı tutmuştu. Bırakmak istemiyor gibi çok zor bir şey atlattığı belli ama ne?
Elimi yavaşça kaldırıp saçlarına dokundum. Yumuşacık saçları var. Kafamı saçlarına daldırdım ve kokusunu içime çektim. Kendine has kokusu vardı.
Bu kokuyu her zaman soluyabilirdim. Galiba öyle olacaktı da...
Son kez alnına öpücük konduracakmek kafasını kaldırdı ve öpücüğüm burnuna geldi.
Gözlerine baktığında şaşırmıştı. Benden beklemediği belliydi yani bende şaşkındım.
Neden bunu yapıyordum ki?
Yapmak istiyordum ona yakın olmak istiyor beynim. Kendimi durdurmak istesem de olmuyordu.
"Günaydın canım" dedi şen şakrak bir şekilde.
" Günaydın." Yanımdan kalktığında ben hareket ettim ve bir anda yaram sızladı.
Acı içinde ses çıkarırken korkulu gözlerle bana baktı.
" Berk! İyimisin? Doktor çağırayım mı"
" Şiişh bir şeyim yok, merak etme."
" Nasıl birşeyin yok acın çok acıdı şimdi dur doktor çağırayım."
" Yok güzelim gitme."
Şaşkın bir şekilde bana bakmaya başladı.
" Melis ne oldu?"
"Meliiss!!" Elimi yüzüne yaklaştırıp salladım.
Tane tane konuştu.
" Bana... güzelim...dedi."
" Evet dedim."
Bir anda bana sarılmasıyla şoka uğrayıp yaramda bir acılık hissettim. Fakat ona belli etmek istemediğimden sustum.
" Berk özür dilerim unuttum. Şaşırdım bir yerin acımadı dimi?"
Başımı olumsuz anlamda salladım. Yüzündeki gülümseme silinmeden ayağa kalktı.
"Şimdi ben bi doktorunla konuşayım hem yemek yemen için hemde durumun hakkındaki." Diyip yanımdan ayrıldı.
Onun bu haline gülümsemeden edemedim. Çok saftı. Ama damarına basıldığında neler olacağını düşünemiyordum.
İyiki onunla tanışmıştım. Ne kadar hafıza kaybı yaşasam da galiba ondan yani sevgilimden hoşlanıyordum.
Kısa ve baya zamandır yazmadıǧım bir bölümdü özür dilerim. Sınav haftasında olduǧum için yazamadım.
Bunla idare edin artık lütfen!
Neyse diğer kitapta ve bölümlerde görüşürüz 😘