3-) Öptüm

34 6 0
                                    

Müdürün odasına girip Berk'in hangi sınıfta olduğunu sorduk. Bizim sınıfımızda yani 12/B. Bir yandan iyi aynı sınıftayız ama Emir de var. Off işler karışacak gibi duruyor. Neyse sınıfa girdiğimizde gerizekalı kız grubu Berk'i görünce ooo falan demeye başladı. Nedense sinir oldum. Başka yerde ağızlarına s***cağım. İlk ders matematik dersiydi ama hoca yoktu. Ben Emirle oturuyordum. Berk Alican denilen gerizekalıyla oturuyordu. Allah'tan kızla değil. Neyse Emir ile ben Berk'in sırasına geçtik.
" Eee anlat bakalım nerden geldin."
" Yoldan geldim."
Emirle dalga geçmesine inanamıyorum. Hiç kimse Emirle dalga geçmez.
"Demek yoldan geldin. Hangi yol bu."
" Seni ilgilendirdiğini sanmıyorum. Ama madem merak ediyosun. Ailem yüzünden geldim. Gittimi merakın."
" Meraklı değilim gerizekalı kız arkadaşımın yanında olduğun için sordum."
"Kesinn." dedi Berk bastırarak sonra konuşmadılar.  Okul çıkışı biz Emirle mekana gittik. Her taraf temizlenmişti. Etrafa bakındıktan sonra bir ses duydum. Açıkçası biraz tırstım. Bu ses kapının oraları da olsa gerek diye düşündüm sessiz bir şekilde Emir'e söyledim. Emir kapıya doğru ilerledi ve kapıya bir tekme attı. İnanılmaz bir şekilde kapının arkasına biri vardı. Bu kişi bizi dinlediyse kesinlikle cesedi öğrenmişti. Yavaşça etrafa bakındıktan sonra gelen kişiyi gördük. Gelen Berkti. " Siz ne işler karıştırıyorsunuz." diye bağırdı. Bitmişmiydi şimdi sonum hapismiydi. İçimden kendime bir küfür savurdum. Evet sinirlendi mi küfür ediyorum ama dediğim gibi sinirlendi mi neyse devam edelim.
" Berk senin ne işin var." diye seslendim.
" Seni merak ettim. Aradım açmadın. Bende arkasından geldim bence iyiki gelmişim."
"Seni şe***siz sen kim oluyorsun da bizi takip ediyorsun nasıl sevgilimi merak edersin. Kafanı si**yim Melis anladın mı hep senin yüzünden malın birini peşimizde takmışsın. Aferin sana." diye bağırıyordu Emir.
" O kızla öyle konuşmasın p*ç anladın mı"
" Sanane lan sevgilimle nasıl konuşacağımın sana mı soracağım. "
" Evet köpek bir kızla konuşmasını öğreneceksin. Anladın mı lan."
"YETER!!!" diye bağırdım. 
" Berk artık sende öğrendin lütfen aramızda kalsın. Benim için lütfen." Berk biraz düşündükten sonra kabul etti.
"Tammam ama bir şartla."
" Nedir."
" Benden hiçbir şeyi saklamayacaksınız. Anlaşıldı mı?"
" Evet." dedi Melis. Emir konuşmuyordu. Herşeyi Melis anlattı. Berk ara sıra sinirlendi ama Melis'e karşı bir şey vardı bunu kendisi bile bilmiyordu. Fakat azda olsa hoşuna gidiyordu.
" Evet artık beraber hareket etmeliyiz."
" Tamam ama birşey demeyeceksin dimi kimseye. "
" Melis senin suçun yok. Tek sorun şu p*ç ."
" Lan düzgün konuş ananı s**meyeyim."
"Tamam kavga etmeyin. Artık herşeyi biliyoruz ve başımız belada. Bunu sende öğrendin artık Berk kimseye birşey demeyeceksin bu aramızda kalacak."
Biz herşeyi anlattık. Artık Berk'te biliyordu. Onu biraz olsa tanıyorsam kimseye birşey demeyecekti. 1 saat mekanda kaldık. Sonra Berk beni eve bıraktı. Evde kimse yoktu. "Anahtar!!!" Hayır anahtar yok Allah kahretsin. Gerizekalıyım ben yaa off şimdi ne olacak. Kapıda kaldığıma inanamıyorum.   Hızlıca annemi aradım.
"Anne nerdesin."
" Kızım ben şuan karşıya gittim teyzenlere yarın akşam dönerim."
" Niye neden"
" Teyzen rahatsızlanmış onun için."
" Birşeyi yok dimi."
" Yok merak etme."
" Nerde kalacağım.
" Betül teyzeye git orda kalacaksın."
" Off neyse tmm çabuk gel." 
" Tamam canım hadi görüşürüz."
" Görürüz."
Evet hızlı bir şekilde Betül teyzeye gittim.  Kapıyı çaldım. " Hoşgeldin kızım." dedi Betül teyze gülümseyerek. Betül teyze annemin 20 yıllık komşusu bebeklikten beri beraberiz. O yüzden fazla rahatsızlık hissetmeyeceğim:)
" Hoşbuldum Betül teyze annem söylemiştir sana bir gün burada kalacağım."
" Aa öyle şey olur mu istediğin kadar kalabilirsin hem annen evde olmasa gelmeyecek misin."
" Yok gelirim sadece dersler falan zor ya."
" Anladım hadi içeri geç."
Betül teyze eliyle içeri gösterdi. Ayakkabılarımı çıkarıp içeri girdim. " Ben çamaşırları asıp geliyorum tatlım sen rahatına bak."
" Tamam Betül teyze."
Betül teyze odadan çıkarken interneti açtım Berk'ten mesaj vardı.
Berkoş:
Nasıl bir gündü ama neler öğrendim
Bende senin sade bir hayatın olduğunu sanıyordum fakat yanılmışım.
Sevgilin " sözde" senin için arkadaşını öldürmüş. Yazık çok yazık..
Ben:
" Sözde" derken niye öldürmez mi??
Berkoş:
Savunduğun şeye bakar mısın 😕😕
Ben:
Off kafam çok bozuk zaten karnım ağrıyor.
Berkoş:
Neden🤔
Ben:
Bilmiyorum :'(
Berkoş:
Geliyim mi?
Ben:
Evde yokum
Berkoş:
Nerdesin ki
Ben:
Uzun sürer anlatması yarın konuşsak çok yorgunum.
Berkoş:
Sen iyi değilsin ama neyse hadi öptüm bb
Ben:
Bb
Berk'in bana öptüm demesi:)(
Duygularım karşıtı. Ben bunu düşünürken gözlerimi kapattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım...

















Arkadaşlar çok ama çok özür dilerim. Sınav haftasında olduğum için yazamadım. Yeni bölüm geldi inşallah okunur şimdilik bu kadar görüşmek üzere hoşçakalın... 

AŞKI BULMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin