Öncelikle merhaba bir yazıyla başlamak istiyorum yeni bölüme. Biliyorsunuz bu benim ilk kitabım ve yavaş yavaş okunuyor. Fakat 10. Bölüm çok çabuk okundu. Bu benim için çok gurur verici birşey.
Keşke okunduğu kadar oylama tuşunda basılsa daha iyi olur. Basarsanız çok mutlu olurum. Şimdilik bu kadar hikâyeye geçelim ve okuduğunuz için teşekkür ederim.Bu akşam Aras abim gelecekti. Anneme haber verdim. O da biran önce eve geldi.
Annem Berk'e çok ısrar ettiği için o da bizle yemeğe kaldı.Masanın son hazırlıklarını tamamladıktan sonra Aras abimin gelmesini bekledik. Kapı çalınca hemen kapıya koştum.
" Kızım yavaş koşma." dedi annem kapıyı açtığımda karşımdaki Aras abime baktım.
" Hoşgeldin." üzerine atladım. Bu iki oldu. Neyse...
"Kızım insene kucağımdan daha yeni geldim." Ben abimin kucağından inmeden annem geldi
" Kızım salak mısın? İnsene çocuğun kucağından." dedi annem.
" Banane yaa ben abimi çok özledim."
" Kızım senin bu şımarık hallerini çekecek insana Allah yardım etsin. Tabii evde kalmazsan." dedi Aras abim gülerek.
Hassiktir tam yerine geldik.
" Var zaten abisi. " Dedi annem. Anneeee ne yaptın yaaa. Diye isyan edecekken indim abimin kucağından.
" Var mı?" Diye sordu abim sinirle karışık bir yüz ifadesiyle.
" Eee şey abicim."
" Berk oğlum gelsene." Annem Berk'i öldürmek istiyor herhalde. Annemin gözlerine sinirle baktım ama o bana güldü.
Berk geldi ve abime elini uzattı.
" Bula bula bu salağı mı buldun akıllı kardeşim." Dedi sert sesiyle.
" Abii." Niye uyaran bir ses tonuyla konuştum.
" İyi iyi hadi içeri geçelim." diye oturma odasına gitti. Annemin de gittiğinden emin olduktan sonra Berk'in omzuma kollarımı koyup kendime çevirdim.
" Aşkım sen bakma abime. Normal abi tripleri boşver sen onu."
" Senin için susacağım güzelim. Abine kendimi alıştıracağım. Merak etme. diyip dudağıma küçük öpücük kondurdu.
" öhöhh öhöhh. Gelmeyecek misiniz abimm" dedi abim.
" Geldik abi." diye oturma odası gittik.
" Hadi yemek yiyelim. Oğlum acıkmadın mı?"
" Acıktım teyzem hadi geçelim hediyemi sonra veriyim."***
Yemeğimizi yemiştik. Şimdi sıra hediyedeydim
" Al bakalım güzelim." dedi abim.
Elime hediyemi aldım ve hemen açtım.
Cok güzel bir makyaj setiydi.
" Teşekkür ederim abicim." Diye sarıldım.
Ben bunu odama görürken annemi de yanıma çağırdım." Anne birşey soracağım."
" Sor kızım."
" Anne Berkle ben diyoruz ki."
" Ne diyorsunuz kızım."
" Biz aynı eve taşınalım."
" Nee hayır bu salak çocukla kardeşim aynı evde kalamaz."
Hassiktir abim bizi duydu...
Arkadaşlar bu bölümü kısa yapacağım demiştim. Şuan okumalar arttı ve bu çok güzel bir duygu. İnşallah devamı gelir. Diğer bölümde görüşürüz.
Sizi seviyorum...