Byli mi líto že jsem nestihla Jurka zápas.
A tak jsem chtěla jít hned na další. Hned další den totiž hraje proti Švédsku.Když jsem se probudila byli docela pozdě ale to mi mohlo být jedno dnes jsem měla totiž volno. Přišla jsem na snídani, holky už tam nebyly a tak jsem snídala sama. Kluci z týmu měli trénink jelikože měli dnes závod takže vstávali brzo. Dala jsem si rohlík s nutelou a jogurt s müsli si odnesla na pokoj. Zachvíli za mnou přišli holky. Chvilku jsme si povídali a pak se mě zeptali, co mám dneska v plánu. Řekla jsem že nic jenom se chci podívat na naše biatlonové kolegy a také chci jít fandit slovenským hokejistům. Holky mi řekli že můžeme zajít někam na oběd a tak jsme se domluvili kdy a kde. Na oběd jsme šli do naší oblíbené restaurace ve vesnici. Uteklo to jako voda a šli jsme fandit naším biatlonistům. Po jejich závodě jsem šla zpátky na pokoj a začala se připravovat na slovenský zápas. Upravila jsem se a vzala jsem si na sebe moje oblíbené oblečení. Lístek jsem u sebe měla a tak jsem mohla vyrazit. Stadion byl kousek od našeho hotelu takže jsem šla pěšky. Sedla jsem si na moje místo které bylo poměrně na dobré pozici, krásně se z něho vidělo.
Zápas utekl zase hrozně rychle. Bohužel slovenští hokejisté prohráli 4:1 ale nebylo to zklamání jelikož Švédsko je favorizované. Pozitivní ale bylo že jediný gól který padl do švédské branky dal Jurko. Když jsem vycházela ven z stadionu potkala jsem ho.
"Ahoj" pozdravila jsem.
"Ahoj" opětoval mi pozdrav.
"Hráli jste skvěle"
" Ďakujem"
"Dal jsi krásný gól"
"Tiež ďakujem nebol síce úplne perfektný ale každý gól sa počíta že?" usmál se.
"Jasně že ano" usmála jsem se nazpátek.
" Kdy máte další zápas?" zeptala jsem se.
ČTEŠ
OLYMPIÁDA / JURAJ SLAFKOVSKY
FanfictionZačalo to na ledu a vyvrcholilo to na olympiádě. Mladá dívka pojede na olympiádu a pozná tam svou budoucí lásku. Hlavní postava se jmenuje Zuzka Beránková. A je jí 17 let.