"Za dva dni" odpověděl.
" Proti Lotyšsku že?" zeptala jsem se
" Áno áno prídeš?"
"Ano určitě mám volno"
"Tak to je fajn"Ještě jsme si chvíli povídali ale pak už musel jít. Já taky bylo už pozdě, měli jsme ještě večerní trénink.
Po večerním tréninku jsem padla úplně hotová do postele a už nic neřešila.
Když jsem se ráno probudila zase byla venku hrozná zima. Vůbec se mi nechtělo na ranní trénink. Dnes jsme měli závod, stíhačku do které jsem se zázračně dostala že sprintu. Bylo jsem nervózní už ráno a tak jsem se bála co přijde o závod.
Objevila jsem se na displeji svítící tabule. Vyjela jsem. Byla jsem příšerně nervózní ale naštěstí jsem se alespoň trochu uklidnila.
Zastřílela jsem se čtyřmi chybami ale byl to alespoň posun o pět pozic od sprintu.
Zbytek dne se už nic nedělo.Další den začal jako každý jiný. Ano měli jsme zase ranní trénink. Ale pak už jsme celý den naštěstí žádný trénink neměli mít ( za dnešní den ). Zase jsme byli s holkama na obědě. A pak jsem se připravila na Jurka zápas. Hrozně jsem se těšila vzala jsem si oblečení upravila jsem se a vyšla na stadion. Bylo tam dost lidí ale zase jsem měla dobré míst. Tento zápas se mi hrozně líbil. Nejen že slovenští hokejisté vyhráli 5:2 ale také dal Jurko dalšího góla.
Zase jsme se potkali před kabinami.
"Ahoj Jurko"
"Ahoj Zuzka"
"Hrál jsi úžasně."
"Ďakujem." usmál se na mě.
Má hrozně krásný úsměv pomýšlela jsem si.
Usmála jsem se na něj také.
"Máš zajtra čas? Mohli by sme spolu zájsť do dediny na jedlo."
"Ano mám, a jasně že půjdu a moc ráda."
"Tak fajn zitra o piatej pred vašim hotelom?"
"Ano jasně."
Znovu jsme se na sebe usmáli.
"Jurko poď musíme ísť volá nás tréner."
zavolal na Jurka Cehlarik.
"Tak ja už musím zajtra sa uvidíme ahoj."
"Zatím ahoj." odpověděla jsem.Když jsem přišla na hotel povídala jsem si s holkama do noci pak se najedla, umyla jsem se a šla si lehnout do postele.
" On mě pozval na jídlo to je úžasné." pomyslela jsi.
A šla spát.Ahoooj lidi ano dnes jsem vydala dvě části snažila jsem se vám to vynahradit . Budu se snažit vydávat části častěji. Děkuji vám moc za vaši aktivitu, doufám že se vám příběh zatím lidí. Zatím ahoj uvidíme se u další části. ♡♡
ČTEŠ
OLYMPIÁDA / JURAJ SLAFKOVSKY
FanfictionZačalo to na ledu a vyvrcholilo to na olympiádě. Mladá dívka pojede na olympiádu a pozná tam svou budoucí lásku. Hlavní postava se jmenuje Zuzka Beránková. A je jí 17 let.