"Ahoj :)" píplo mi oznámení na telefonu.
Otevřela jsem ho, psal mi Jurko. Hned jsem se usmála.
"Ahoj :)"
"Máš teď někdy trénink?" odepsala jsem na zpátky.
"To je práve dôvod prečo tí píšem dnes nám tréner povedal zo zajtra skoro ráno odchodíme späť na slovensko a budeme tam trenovať" odepsal.
Rozbušelo se mi srdce. Slzy zalily mé oči.
"Oh to je mi hrozně líto, nemůžete tu ještě chvíli zůstat abychom se alespoň stihli rozloučit?" odepsala jsem s brekem.
Vím že se známe jen pár dní ale už během těch pár dní jsem ho měla moc ráda a navázala emoční pouto.
"Bohužiaľ to nepôjde odchádzame hneď o piatej ráno domov tiež mi to je hrozne ľúto pretože som si ťa zatu dobu čo sa známe veľmi obľúbil a mám ťa rád" odepsal mi na můj dotaz.
"Taky tě mám moc ráda a budeš mi chybět, doufám že se uvidíme na olympiádě."
"Ja tiež dúfam, prepáč ale už musím ísť spať zajtra vstaváme čoskoro zatiaľ ahoj a neboj zajtra ti napíšem."
"Zatím ahoj." odepsala jsem mu, vypla mobil a ponořila hlavu do polštáře. Bude mi hrozně chybět chybí mi už teď."Zuzi večeře." zavolala na mě mamka. Sešla jsem ze schodů do kuchyně. Měli jsme špagety. Sedla jsem si ke stolu a žačla si povídat s rodiči a přitom jíst špagety. Když jsem dojedla zamířila jsem rovnou do koupelny, umyla jsem se a vyčistila jsem si zuby. Pak už jsem šla spát.
Bruslila jsem, když jsem uviděla Jurka jak na mě křičí "Ahoj Zuzka" rychle jsem si sundala brusle a rozeběhla se za ním. Co tu dělá posmyslela jsem byla jsem šťastná že ho zase vidím. Obejmula jsem ho cítila jsem se krásně. Hned po tom jsem se ale probudila. Otočila hlavu do polštáře a zakřičela jsem. Koukla jsem se na telefon bylo 6:00 ráno a já jsem si vzpomněla na Jurka který už určitě sedí v autobuse a míří si to domů na Slovensko. Dnes mám trénink pomyslela jsem si. Těšila jsem se alespoň se odreaguju od toho co se mi teď děje.
"Ahoj všichni." pozdravila jsem na tréninku dnes byla na programu střelba a tak jsem si vzala svou zbraň a šla střílet . Myslela jsem si, že netrefím ani jednu střelu protože jsem se nedokázala soustředit. Ale dobrý všechny terče spadly. Rozjela jsem se za trenéry abych zjistila kam moje střely šli. Dobrý, všechno skoro na středu to se mi dlouho nestalo.
Když jsme končili trénink trenér nám oznámil že pojedeme na olympiádu trochu dříve než bylo plánováno. Měli jsme jet až za týden ale datum se změnilo že musíme odjíždět za tři dny. Tím pádem už do té doby nebudeme mít trénink.
ČTEŠ
OLYMPIÁDA / JURAJ SLAFKOVSKY
FanfictionZačalo to na ledu a vyvrcholilo to na olympiádě. Mladá dívka pojede na olympiádu a pozná tam svou budoucí lásku. Hlavní postava se jmenuje Zuzka Beránková. A je jí 17 let.