CO SE TO STALO?

779 28 0
                                    

Když jsem se probudila a koukla se na hodiny uviděla jsem že je hrozně pozdě a zaspala jsem. Měli jsme dnes trénink a po něm hned závod, ženská štafeta. Rychle jsem se zvedla z postele a začla se převlékat. Doběhla jsem k autobusu přesně na čas. Uf to bylo o fous. Ještě jsme čekali na pár lidí z týmu takže pohoda.

Po tréninku jsem se cítila fajn. Dnes mi to docela šlo. Trenéři se rozhodli mě nasadit do štafety, jelikož Evče se nebylo nejlépe. Týmové závody nemám moc v oblibě protože se bojím že to všem zkazím.

Byla jsem nasazena do druhého úseku. Jess Jislová mi předala štafeta na krásném pátém místě. Tak teď to hlavně nepo**rat řekla jsem si. V prvním běžeckém kole jsem se furt držela okolo toho pátého místa což bylo fajn. Pak jsme dojeli na střelnici. To dám řekla jsem si sebevědomě. Naštěstí všechny terče spadnou a já můžu vyrazit dál. Výborně výborně křičí na mě trenéři z tratě. Jedu na třetím místě. Když dojedu naposledy na střelnici začne ve mně stoupat nervozita. To dám řeknu si znovu.
Všechny se sklapnou až na jeden který musím dobít. Ano dostřelila jsem ho. A jedu dál. Díky bohu oddechnu si. Předám na krásném třetím místě a čekám co předvede Makula a po ní Lucka. Všichni mě pochválí za což jsem samozřejmě vděčná ale teď chci hlavně sledovat holky.
Makula celkem opravuje jen jednu ráno což je super jelikož na čtvrtou Francii máme půl sekundový náskok. Předává Lucce na našem třetím místě. Na druhé místo bohužel trochu ztrácíme ale to nevadí furt jsme na pódiu. Lucka a týmové disciplíny si moc nerozumí protože se Lucka hrozně stresuje ale já ji chápu máme to stejně. A teď přichází střelnice máme náskok už přes půl minuty. Lucka musí opravovat dvakrát což je v pořádku protože to dobije a Francie a také chybuje. Furt jsme třetí se stejným náskokem. Pojd pojď to dáš povzbuzujeme ji ikdyz víme že nás neslyší. A je to tady závěrečná střelba celého dnešního závodu. Myslím si že asi za chvíli odpadnu jsem nervózní jak prase :) . Lucka zastrili celou položku čisté no to je úžasné. JOOOOOO !!!!! Běžíme do cíle na ni počkat. Chapete to já mám medaili. Vůbec nechápu co se teď děje.

Když vyhlašují naše jména jsem hrozně šťastná chce se mi brečet. Dostaneme květinu a plyšáka a jsme nesmírně šťastní. Sotva opustíme stupně vítězů hned se k nám seběhnou všichni novináři. Když na vsechno odpovíme jdeme na hotel ale já si ještě musím skočit na záchod. Cestou na záchod potkám JURKA. Co tu dělá on se na nás prišel podívat nebo si jen spletl stadion.?

Máme tu další část tahle mě nesmírně bavila a těšte se na další bude to jízda :) . Vím že to není podle skutečnosti ale proč by mělo nejsme náhodou na Wattpadu? Zatím ahoooj uvidíme se na další části. ❤️❤️

OLYMPIÁDA / JURAJ SLAFKOVSKY Kde žijí příběhy. Začni objevovat