" To Bolo úžasné Zuzka." podpoří mě Juraj.
"Děkuji moc."
"Moc gratulujem išla si úzasne."
"Zvovu děkuji. Ty jsi se byl na nás podívat?"
"No jasne. Stále chodíš podporovať ty ma takže teraz som prišiel ja." usmál se na mě.
" Aha tak to jo. Kdy hrajete vy?" zeptala jsem se.
"Zajtra budeme hrať proti Nemecku."
"Aha tak to přijdu fandit." usmála jsem se.
"Zuzi pojď už musíme jít na hotel budeme slavit." zavolala na mě Makula.
" Jojo už jdu. Promiň už musím zatím ahoj uvidíme se zítra."
"Ahoj."Když jsme přišli na hotel tak jsem se převlékla a šla dolů do jídelny oslavovat. Tancovali jsme pili alkohol a všemu se smáli.
" Došlo nám šaňo co s tím uděláme?" zeptal se Bimbo."
"Tak ať skočí Zůza ke Slovákům přeci jen už jsme si pár brali a měli jich tam hrozně moc. Je z nás nejmladší." všichni se začnou smát. Je mi sice 17 ale trochu šáňa neuškodí ;) .
" Tak já už jdu." odpovím.Když vejdu ke Slovákům do kuchyně začnu se vybavovat s jejich kuchařkou. Jmenuje se Martina a je hrozně fajn. Několikrát mi pogratulovala a pak mi strčila dvě láhve šáňa pod ruce. Ani jsem se nemusela ptát hned pochopila proč tu jsem. Když jsem chtěla vrátit zpátky zjistila jsem že se zrovna vrací celá slovenská repre. Byli asi někde venku.
Martina mi ještě poradila kudy vyjít aby si mně nevšimli. Když jsem vylezla z budovy do někoho jsem omylem strčila. "Prepáčte."
"Promiňte."
Kouknu se do tváře daně osoby a uvidím ho. Ano stojí předemnou Jurko.
"Ahoj." pozdravi mně
"Ahoj."
Koukne se na láhve které mám pod rukama. Oba se začneme smát jak na lesy.
"Oslavujete?" zeptá se se smíchem v ústech.
"Ano, možná trochu víc než bychom měli."
"To vidím."
Opět se začneme oba smát.
"Můžu se zeptat kolik je hodin?" zeptám se jelikož mi dojde že tu nějakou chvíli jsem." Koukne se na hodinky a odpoví "Päť minút po piatej.
"Do prdele, už musím jít tým mě určitě schání a za chvíli máme medailový ceremoniál.
" Aha tak ahoj." odpoví.
"Ahoj."
Řeknu a běžím k našemu hotelu. Naštěstí je dost blízko takže přijdu relativně v čas.Ahoj máme tady další část trošku kratší ale nebojte bude to čím dál více napínavé. Děkuji moc za aktivitu zatím ahoj. ❤️❤️❤️❤️ love y'll
ČTEŠ
OLYMPIÁDA / JURAJ SLAFKOVSKY
FanficZačalo to na ledu a vyvrcholilo to na olympiádě. Mladá dívka pojede na olympiádu a pozná tam svou budoucí lásku. Hlavní postava se jmenuje Zuzka Beránková. A je jí 17 let.