Ráno jsem vstala zase dost pozdě ale co už mám přeci den volna. Dost jsem se těšila do té restaurace kam mě pozval Jurko a tak jsem si hned po snídani začla vybírat outfit. Vybrala jsem si fakt hezký. Líbil se mi. Probíhaly ve mně smíšené myšlenky. Nevěděla jsem zda se mi Jurko líbí. A pokud ano tak je to dost s prominutím v hajz*u. Musím se soustředit na biatlon a ne na slovenského hokejistu.
Jelikož se dnes nejel žádný biatlonový závod ani mužský tak jsme byli s holkama na hotelu, povídali si a nic nedělali. Před obědem jsme měli trénink. Byla jsem dost unavena ale po kafi se mi sice trochu ale přeci jen nabila energie. Po obědě jsme zašli s holkama do vesnice si něco koupit. Když jsem si koupila nějaké pekingské pití abych ho ochutnala přišla mi esemeska.Juraj Slafkovský
"Ahoj Zuzka, platí teda dnes to že pôjdeme na jedlo do dediny o piatej."
"Ano jasně že platí počkáš tedy na mě před našem hotelem?"
"Áno jasne. A ako sa inak máš?"
"Jo dobrý, teď jsme s holkama ve vesnici co ty ? Jak se máš.
"Ja tiež dobre teraz sme na pokoji a nič nerobíme. Pred chvíľou sme mali tréning."
"Aha tak to jo my jsme měli taky trénink asi před hodinou."
"Ale teď už musím holky mě volají tak zatím ahoooj brzy se uvidíme.""Ahoj."
Koukla jsem se na hodiny bylo 15:00 takže jsem měla ještě dvě hodiny čas. Když jsme přišli na hotel, připravila jsem se chvíli koukala do telefonu. Pak už ale nastal čas jít a čekat na Jurka před hotelem. Vyšla jsem ven ze dveří. Už tam stál.
"Ahoj nečekáš dlouho?" Zeptala jsem se ho.
"Ahoj nene vôbec teraz som prišiel.",
"Tak to je fajn. Kam máš v plánu jít?"
"Mám vyhliadnutú jednu reštauráciu kde sme boli s kamošmi a je to tam veľmi pekné."
"Dobře."Cesta nám trvala asi 15 minut pěšky, mezitím jsme si povídali. Dobré bylo že jsme si furt měli o čem povídat a nebylo trapné ticho.
Už od venku byla restaurace nádherná. Objednala jsem si zeleninový salát s kuřecím masem. Jurko si objednal losos s jakousi přílohou :) . Jídlo bylo hotové asi za 10 minut a bylo také moc dobré. Celou dobu jsme si povídali a smáli se všemu co šlo. Bylo mi hrozně fajn když jsem si s ním mohla povídat. Po večeři jsme šli hlemýždím krokem na naše hotely.
Když jsme došli k našim hotelům, začali jsme se loučit. Protože jsme museli každý už jít. Já jsem měla trénink a Jurko také.
"Tak tedy ahoj. Bylo mi s tebou moc fajn."
řekla jsem mu.
"Mne s tebou taky a ďakujem za dnešný deň.
Když to dořekl objali jsme se cítila jsem super. Bylo mi krásně.
"Tak ahoj." zamával mi
"Ahoj." zamávala jsem nazpátek.Protože už bylo hrozně pozdě, prišla jsem na pokoji, umyla jsem se a šla spát.
Dnešek byl fakt úžasný."Možná se mi líbí?" pomýšlela jsem
Ahoooj dnes tu máme další část doufám že se vám líbí zatím ahoj❤️❤️
ČTEŠ
OLYMPIÁDA / JURAJ SLAFKOVSKY
FanfictionZačalo to na ledu a vyvrcholilo to na olympiádě. Mladá dívka pojede na olympiádu a pozná tam svou budoucí lásku. Hlavní postava se jmenuje Zuzka Beránková. A je jí 17 let.