Ach jo.

556 22 1
                                    

To je neuvěřitelné. Jsem hrozně šťastná že Slovensko postoupilo. Snažím se odchytnout Jurka a pogratulovat mu ale je kolem něj až moc novinářů. Proto se rozhodnu počkat venku před stadionem. Kde je samozřejmě také hrozně lidí, ale třeba budu mít štěstí.
Najednou se ale vynoří Jurko ze stadionu. Kolem pasu drží nějakou holku. V tu chvíli mi zatrne a nemůžu se hýbat.
"No to si děláš prdel." řeknu si pro sebe.
Cítím jak se mi oči zalévají slzy.  Rychle popadnu tašku která leží na zemi a utíkám směrem k hotelu. Tu holku jsem už někde viděla myslím že je z jejich týmu. "Asi podpora nebo co."

"Aaaaaaaahhhhhhh PROČ?"
zakřičím během toho když běžím. Až teď mi ale pomalu dochází že k Jurkovi něco cítím.

Když doběhnu na hotel spadnu do postele a brečím ještě víc. Doufám že mě nikdo neviděl cestou do pokoje. Po pár minutách ale usnu.

Když se probudím jsou už 3 hodiny v noci. "No ty vole."
Mrknu se rychle na telefon kde ale nevidím nic jiného než to jak úžasní jsou Slováci atd.. Také jsem viděla hodně článků na téma: " Juraj Slafkovský si našel přítelkyni." nebo taky " Mladý slovenský hokejista si našel během důležitého turnaje přítelkyni. Ohrozí to jeho výkon?" Proto jsem telefon hned vypla a šla si dát něco k jídlu. Přemýšlela jsem o tom zda mám jít na semifinále. Nechtěla jsem vidět znovu tu Jurka přítelkyni. Ale taky jsem chtěla vidět celý zápas naživo když můžu. Nakonec jsem se rozhodla že půjdu. Nějakej Slafkovský a jeho přítelkyně (bůhví jak se jmenuje) mi můžou být úplně fuk. Jdu tam kvůli Slovensku ne kvůli Jurkovi.

Potom co jsem se najedla převlékla se, rovnou jsem si lehla do postele a začala o té záhadné dívce něco zjišťovat. Zjistila jsem že je to dcera asistenta trenéra jménem Nikola. Je jí 16. A údajně přijela kvůli jejímu taťkovi, takže jak říkám jako podpora. "Aha tak ta ví o hokeji úplný h*vno." pomyslela jsem si a trochu zoufale se usmála. Ach jo co teď budu dělat.

OLYMPIÁDA / JURAJ SLAFKOVSKY Kde žijí příběhy. Začni objevovat