James
6′2″ gibi, sürekli Sirius'tan daha uzun olmakla övünüyor.
Grubun ana tavuğu,
temelde Remus'u her gördüğünde felç geçiriyor.Remus'un tüylü küçük sorununu ilk öğrenen ve Remus üçüncü yılın ortasında ona bunun için bir kitap verene kadar bunu böyle etiketleyen kişi.
Sirius ve Peter ikinci yılın başında ona bunu sorana kadar kimseye söylemez.
Büyük araştırmacı(James), her zaman istenenden çok daha fazlasını yapar çünkü çok meraklıdır.
Okumayı sever ve Remus onu Lily ile çok fazla flört ettiği için kovana kadar kitap kulübüne katılır.
Düşmeyi sever.
Quidditch yüzünden erkenci kuş,
çok hafif uyuyan ve her zaman bir ayağı dışarıda uyur, yoksa çok ısınır ve bu da Lily'yi çıldırtır çünkü hala tüm battaniyeleri üzerine çeker.Yemek yapmayı ve pişirmeyi sever
hediye vermekte harika
tüm arkadaşlarını tatillerde ve doğum günlerinde, özellikle de kendi uydurduğu günlerde şımartır."Çatalak, her ay rastgele bir gün seçip ona Çapulcu Günü diyemezsin"
"Evet, Pads haklı, geçen hafta bir tane içtin. Biraz eskiyor , Çatalak "
"Ve sana hiçbir şey almadık bile!"
"Bana bir şey almana gerek yok Wormy, ama çeneni kapatıp hediyeleri alır mısın!!"
Yüzüne çok büyük gelen gözlükleri almadan önce çocukken duvarlara girerdi.
Şaka yapmakta korkunç, onları yapmakta muhteşem
Fıstık alerjisi
ve arılar...Favori konu, şekil değiştirme ve tılsımlar arasındaki bağdı, ama iksirlerde en iyisi,
Açıkçası favori renk kırmızı
Astımı var.
Sertifikalı annenin oğlu
Bir kaşıkla pasta ve çatalla erişte çorbası yiyor.
İlk ve tek dövme, beşinci yılda sarhoş bir Sirius tarafından yapılan 15 sayısıdır (Sirius'un Quidditch numarası).
Teşhis edilmemiş DEHB ve Lily yedinci yıl ona bunu söyleyene kadar ne olduğunu bilmiyor
Yedi yıl boyunca çapulcularla yaşadıktan ve onlarla şakalaştıktan sonra en iyileştirici büyüleri bilir.
Tost makineleri/mikrodalga fırınlar hariç tüm muggle eşyalarına hayran
"Lily, ekmeğimin bittiğini nereden biliyor?"
"Zamanlayıcıda, James."
"Bu hiç mantıklı değil!"
"... büyücülerin kelimenin tam anlamıyla konuşan portreleri vardır."
"Mugglelar yapmaz mı?"