Çapulcular 7

61 5 0
                                    

Çapulcular ve mevsimler

James baharı sever. Lily'e tek çiçeklerle sunmayı veya onu tüm bahçelere götürmeyi seviyor. Quidditch için en uygun havayı seviyor. dışarıda olmayı ve güneşin Lily'nin koyu kızıl saçlarından nasıl yansıdığını ve onu bir şekilde her zamankinden daha çarpıcı görünmesini seviyor. güneşin gözlerini aydınlatmasını ve çevresindeki yeşilin gözlerindeki yeşili ortaya çıkarmasını seviyordu. Hava güzel olduğunda etrafta koşmayı ve geceleri serin bir esinti ve sıcak bir his olduğunda dışarı çıkmayı sever.

Sirius yazları sever. Potterların evine gitmeyi ve burayı evi olarak adlandırmayı seviyor. Yaz gecelerini ve çok özgür olan yaz günlerini sever, sanki ondan başka bir maceraya atılmasını ister gibi. Piknik yapmayı ve en iyi üç arkadaşıyla dışarıda oturmayı sever. ve dışarıda ne kadar ısı olursa olsun, hala deri ceketini giyiyor, ama ne bekliyorsunuz?

Remus sonbaharı sever. Süveter havasını ve içerideki rahatlığı seviyor. Kahve, çay, sıcak çikolata ve bir bardağa koyabileceği her türlü sıcak içeceği içmeyi sever. Pencere kenarında okumayı ve düşen yaprakların renklerini sever. Tarçın kokusunu ve tatil mevsimini sever.

Peter kışı sever. Eşarp ve ceket giymeyi ve karda dışarı çıkmayı sever. sırf içeri girip Gryffindor ortak salonunda şöminenin yanında oturmak için kıçını dondurmayı seviyor. Yağmacıların birlikte planladıkları kardan adamlar ve kar varlıkları yapmayı çok seviyor. Karın parıldamasını ve buz sarkıtlarının damlamasını izlemeyi sever. Arkadaşlarıyla bir araya gelmeyi ve bir şeyin parçası gibi hissetmeyi seviyor.

Marauders Headcanon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin