James Potter

164 7 0
                                    

Bazen Quidditch oynamak için yurttan gizlice çıkar

Küçükken mini süpürgeye bindi
denetimsiz gece yarısı Quidditch maçlarını başlattı (remus yorumcu olarak)

Jöleyi sever
Gözlüklerini sürekli kaybeder çünkü Sirius onları çıkardığında gizler ve onları bulmasına yardımcı olacak hiçbir şey göremez.

Üçüncü yılda, şıkazy'nin(?) saç iksirinden kavanozlar satmaya başladı.
babası öğrendiğinde hiç de kızmadı, harika olduğunu düşündü ama onu durdurdu.

Bunun yerine, james zonko'nun ürünlerini satmaya başladı.

Diğer öğrencilerin bir sonraki ziyaretten önce tükeneceğini bildiği için, her Hogsmeade ziyaretinde hayal bile edilemeyecek miktarda ürün satın aldı.

Tükenmeye başlar başlamaz onları satmaya başladı.

Gerçekten başarılı olduğunda, honeydukes ürünlerine de genişledi.
Sonunda yakalandı ve okulda satın alınan ürünlerin satılmasına karşı yeni bir kural oluşturuldu.

Gryffindor ortak salonunda gerçekten geç saatlere kadar uyumakla bilinir

Bütün okul göbek adını beşinci sınıfta, Dumbledore onu ilan ettiğinde öğrendi.
“James Fleamont Potter”

Tüm öğrenci topluluğu beceriksizce birbirine baktı ve sonra elini alnına koyan James'e baktı ve herkes gülmeye başladı.

Lily ona "Potter" demeye ara verdi ve onun yerine "Fleamont" ile gitti
Sirius'un animagusunun bir köpek olduğunu öğrendiğinde, aylarca köpeklere alerjisi varmış gibi davrandı.

Lily ona "Potter" demeye ara verdi ve onun yerine "Fleamont" ile gittiSirius'un animagusunun bir köpek olduğunu öğrendiğinde, aylarca köpeklere alerjisi varmış gibi davrandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Marauders Headcanon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin