Çapulcular Gryffindor
James cesur çünkü her zaman doğru olanı yapmaya çalıştı. James cesur çünkü en iyi arkadaşına yardım etmek için bir animagus oldu. James cesur çünkü okuldan hemen sonra Voldemort'la savaşmak için Zümrüdüanka Tarikatı'na katıldı. James cesur çünkü Voldemort'un yaklaşan saltanatını çevreleyen tüm kaosa ve ölüme rağmen, dünyaya küçük bir bebek getirdi ve onu güvende tutacağına söz verdi. James cesurdur, çünkü ölümün gözlerinin içine bakar ve asasız, hayatı, karısı ve oğlunun hayatı için savaşır.
Sirius cesur çünkü o bir Gryffindor ve ailesinin hayal kırıklığına rağmen gururluydu. Sirius cesur çünkü inandığından utanmıyordu. Sirius cesur çünkü onu yetiştiren aileye meydan okudu ve onların suistimallerine göğüs gerdi. Sirius cesur çünkü en iyi arkadaşı için bir animagus oldu. Sirius cesur çünkü arkadaşlarına ihanet etmektense ölmeyi tercih ediyor. Sirius cesur çünkü yalnızlık ve sefalet karşısında umut buldu.
Remus cesur çünkü sakladığı sırra rağmen okula geldi. Remus cesur çünkü aylık dönüşümleri sırasında çok fazla acıya katlandı. Remus cesur çünkü on iki yılını yapayalnız geçirdi ve asla pes etmedi. Remus cesur çünkü bir kurt adam olduğu ortaya çıktığında eleştiri fırtınasını atlattı. Remus cesur çünkü sevdiği kadınla evlendi ve ondan bir bebeği oldu. Remus cesur çünkü oğluna daha iyi bir hayat sağlamak için geri döndü ve Voldemort'a karşı tekrar savaştı.