James Ve Lily

79 6 0
                                    

James ve Lily yıllar boyunca

"Tamam mı Evans?" James, ilk yıllarında koridorda Lily'i gördüğünü söylüyor. yanına koşuyor ve dudaklarının bir gülümsemeye dönüşmesini izliyor.
"Tamam mı Evans?"

James, ikinci yılında Lily'yi kütüphanede şekil değiştirme ödeviyle mücadele ederken gördüğünü söylüyor. Yanındaki sandalyeyi çeker ve dönmeden önce başını kaldırıp bakar.
"Tamam mı Evans?"

James üçüncü yılını söylüyor ve Lily gözlerini deviriyor ve ona sırtını dönüyor. "Hadi James. Sen de onun kadar kötüsün."
"Tamam mı Evans?"

James dördüncü yıl diyor ve bankta onun yanına oturuyor. Lily kollarını kavuşturur ve ciddiyetle gülümseyerek James'e bakar.
"Tamam mı Evans?"

James, bir grup arkadaşıyla çevrili koridorda yürürken beşinci yılında Lily'yle konuşuyor. Lily gülümsemesine karşılık verir ve James'in yüzü aydınlanır.
"Tamam mı Evans?"

James, altıncı yılında Lily'nin kucağında kitaplarla yanına gelip önünde durduğunu söylüyor. Derin bir nefes alır ve şekil değiştirmede ona yardım edip edemeyeceğini sorar.
"Tamam mı Evans?"

James, yedinci yıllarında kolunu omzuna atarak yürürken, gözlerini devirip ona baktığını söylüyor. Birbirlerine gülümserler ve sınıfa yürümeye devam etmeden önce James onun alnını öper.
"Tamam mı Evans?" James der ve kollarını tek tek Lily'ye sarar.

Harry beşikte uzanır ve birbirlerine bakıp gülümsemeden önce uyuduğunu izlerler.
"Tamam mı Evans?" diyor James, ağlıyormuş gibi görünen Lily'ye doğru yürürken. ahiret temiz ve boş ama birbirlerine sahipler.
"Evet, james. Ben iyiyim."

Marauders Headcanon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin