Çapulcular 10

51 5 0
                                    

Marlene mckinnon, 21

Mckinnon'lardan geriye hiçbir şey kalmamıştı - ne bir parmak, ne bir yara izi, hiçbir şey. oradaydılar ve sonra aniden yoktular ve hiçbir uyarı, sebep ya da açıklama yoktu.

Sadece gitmişlerdi.

ve Lily ağladı.

bir daha asla göremeyeceği en iyi arkadaşı için ağladı. Her zaman olması gerekenden daha misafirperver olan Marlene'in ailesi için ağladı ve ölümlerinin sebebinin onların iyiliği olup olmadığını merak etti.

Marlene hayatı boyunca bir şekilde yenilmezdi. Cesur, hırslı, sadık ve yaratıcıydı. Birinin bir şey söylemesine ihtiyacı olduğunda Lily'ye ne söyleyeceğini her zaman bilen tek kişiydi. Lily, savaşın başlangıcına damgasını vuran ölümün -Lily'ye gerçekliğin kendisininki kadar kendisinin de bildiği kalp atışları için fazlasıyla tehdit edici olduğunu hissettiren ölümün- tüm insanlar arasında Marlene olacağını hiç düşünmemişti.

Dorcas , 21

Voldemort onu bizzat öldürdü.

Haber ona ulaştığında, kaybının gerçekliğini kavrayamayan Lily şaşkın bir sessizlik içinde oturdu.

Dorcas'ın gördüğü son şeyin, Voldemort'un Lily'nin soğuk ve tüketici olduğunu bildiği kırmızı gözleri olduğu düşüncesiyle titredi.

Dorcas'ın gülümsemesini ve onu görmeyi ne kadar özleyeceğini hatırladı. birlikte geçirdikleri günleri ve Dorcas'ın sıcaklığını ne kadar takdir ettiğini hatırladı.

Voldemort'un gözlerinin o sıcaklığı ondan almamasını umuyordu, bu yüzden en azından son anlarında dorcas kendi kalp atışlarıyla teselli olurdu.

James Potter, 21

Lily, kocasının yere düşen vücudunun sesini duyunca şok oldu. etrafındaki her şey bulanıklaştı ve her şey ona geri dönmeden önce bir an için sesler yankı gibi geldi. ayak sesleri yaklaşıyordu ve lily'nin james dışında hiçbir şey düşünecek zamanı yoktu.

Ölümün dokunamayacağını düşündüğü tek kişiyi ölüm ondan nasıl alabilirdi?

Kendini, belki de belki de, sadece düşmüş olduğuna ya da kurtulabileceği bir büyüyle yolundan çekildiğine inandırmaya çalıştı - ama yapmamayı dilese bile gerçeği biliyordu.

Görünüşe göre savaş herkesi ondan almıştı, şimdi de o?

uğruna kaç kişinin ölmesi gerekiyordu?

Lily kendini kaybetmeden önce kaç kişiyi kaybetmek zorunda kaldı?

Marauders Headcanon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin