Element olsalardı 🌊🌱🔥💨
James Havadır. O sıcak bir günün serin esintisi ve asla düz durmayan rüzgarlı saçlardır. O, ağzından bir fikir çıkmadan önce alınan nefes, bir kahkahanın yankısıdır. kışın serinleten havada bir bulut bırakan nefesidir. o, rüzgarın dansının sesi ve elini arabanın camından dışarı uzatırken karşılaşan hava akımı. o güneşle aramızdaki boşluktur.
Sirius Ateştir. O tutku. Alevleri yaratan sıcaklık ve kıvılcımdır.Şöminenin içinden gelen çatırdamalar ve dışarıdaki soğuk karlı havadan içeri girdikten sonra ellerinizin hissettiği sıcaklık hissi. O güneş, parlak yanan, sadece yeniden doğmak için düşen. O anka kuşunun yeniden doğduğu küllerdir. O yazın şenlik ateşi ve kışın sadece ısınmak için yanan. O gecede yüzlere yansıyan ve parıldayan ışıktır.
Remus Sudur. En sevdiğiniz kitapla pencere kenarında oturmak istemenizi sağlayan yumuşak akıntılar ve çiseleyen yağmurdur. O okyanus ve sürekli değişen gelgitlerdir. yazın yüzünü buğulayan serpinti ve dans etme isteği uyandıran sağanak yağmurdur. O, elinizi suda sallamanın hışırtısı ve gömleğinizi ıslatan eğlenceli sıçramalardır. O yüzeyde yüzebildiğin ölü deniz ve altında sürüklenerek çok şey keşfettiğin okyanus.
Peter Topraktır. Yerin altındaki köklerin iç içe geçmesi, binalara ve yüksek ağaçlara tırmanan sarmaşıktır. O ormanlar, çöller ve kimsenin olmadığı yerlerdir. O, güneşe ulaşmak için büyüyen ağaçlardır. Binlerce ayak izinin keşfedildiği kanyondur. Çok az insanın girmeye cesaret ettiği ve bir elinize alırsanız tüm dünyanın kokusunun sizi beklediği mağaradır.