Regulus ve Pandora

75 5 0
                                    

Pandora ve Regulus Headcanon

Pandora, görmezden gelinmesi kolay biri değildi ve reg de öyle değil.

Regulus öne çıkmak istemedi bu yüzden Pandora Lovegood ile arkadaş olmak şimdiye kadarki en kötü fikir gibi görünüyordu
ama pandora ısrarcıydı ve uzun bir süre her şeyi kendine sakladıktan sonra Regulus'u gerçekten güldüren ilk kişiydi.

11 yaşında, koyu renk saçlı ve sürekli çatık kaşlı bir çocuk hayal edin - yanında beyaz bukleli, ışıltılı gözleri ve yüzünde kocaman bir gülümseme olan bir kız (Pandora'nın da büyük bir diş boşluğu vardı)

Yağmur ve güneş ışığı gibi, birbirinden farklı iki insan nasıl arkadaş olabilir?

Aynı astroloji, bitkibilim ve kehanet sınıfına katıldılar ve Pandora sıra arkadaşına daha yakın olmaya karar verdiğinde, ders çalışmak, ödev yapmak ve hatta boş zamanlarını birlikte geçirmek için çok zaman harcadılar.

Regulus başlangıçta tereddüt etti ama yeni arkadaşını daha iyi tanıdıktan sonra ona sahip olduğu için çok minnettardı.

Pandora harika bir dinleyiciydi ve Regulus duyguları hakkında konuşmaktan pek hoşlanmasa da Pandora onu bunu yapmak için güvende hissettirdi

Pandora bir şeyler icat etmede çok iyiydi (özellikle büyü ve bunu mesleği olarak yapmak istediğini biliyordu), bu yüzden ne kadar uzakta olursa olsunlar Regulus ile iletişim kurmanın bir yolunu buldu. basit bir kolyeydi (başka bir büyüyle gizlenebilirdi): diğer kolyenin sahibinin yüzünü havaya fırlattı ve Regulus'un gizlice yapması gerektiğinde bile birkaç dakika konuşabildiler. ailesine dönmek zorunda kaldı.

İcat ettikleri bir diğer büyü ise oje sürmek ve çıkarmaktır, birlikte paylaştıkları ve keyif aldıkları küçük şeylerden biriydi. her pazar buluşup "haftanın rengini" seçtiler

İkisi sırlarını birbirleriyle paylaştılar ve regulus kimseye ona güvendiği gibi güvenmedi. Yani Regulus'un en son düşündüğü şey, boynuna doladığı mücevhere tutunurken en yakın arkadaşıydı.

Pandora ise Regulus'un ölümünü öğrendikten sonra kalbi kırıldı, onun için öylece devam etmek ve onsuz yaşamak zordu, onlar ruh ikiziydi ve birbirlerini kimsenin kavrayamayacağı bir düzeyde anladılar.

Ayrıca Regulus'un bu kadar aniden ortadan kaybolmasını kabul etmekte zorlandı, bu yüzden xenophilius'a, Regulus'a doğmamış çocuklarının vaftiz babası olmasını kabul edip etmeyeceğini sordu. Kocası ona üzgün üzgün baktı, elini tuttu ve ona artık orada olmadığını tekrar tekrar açıklamak zorunda kaldı.

Luna doğduktan sonra Pandora, kızına vaftiz babası hakkında hiç bitmeyen hikayeler anlattı. Luna çok genç olmasına rağmen ölümü iyi anlıyordu ve onun vaftiz kızı olmaktan gurur duyuyordu.
Pandora'nın ölümünden sonra hikayeler durdu. Xenophilius hatırlamak istemedi ve bu yüzden Luna çok hayran olduğu adamı unuttu. yakında, Regulus unutulmaya başladı.

Marauders Headcanon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin