y/n'nin ya Remus'la ya da Sirius'la ya da her ikisiyle evli olduğu Hogwarts'ta öğretmenlik yapan geri kalan mafya babasına dair her zaman bir hayalim vardı...
James = Biçim Değiştirme, okuldaki en iyi dersiydi çünkü onu seviyor ve konuyla derin bir bağlantı hissediyordu.
Remus = İksirler, her zaman başkalarına yardım etmek için iksirler yaratmaya çalışırdı, özellikle öğrencilerinden birinin tüylü bir sorunu olduğunu öğrenirse, onların daha az yalnız hissetmelerine yardımcı olmaktan keyif alırdı.
Lily = Muggle çalışmaları, Sirius ve James'in onlara Muggle dünyasından yeni bir şey tanıttığında ne kadar şaşırdıklarını hep hatırladı, o hep başkalarını bu neşeyle doldurmak istedi.
Sirius = DADA, ilk başta hepsi Black Ailenin bir üyesinin öğrencilere ebeveynlerine nasıl karşı çıkacaklarını öğretmesiyle ilgiliydi, ancak kısa sürede onlara öğrettiklerinde çok fazla sevgi buldu.
Regulus = Sihir tarihi, bu konudan hoşlandığını ve tarihten zevk alan birkaç kişiden biri olduğu için muhtemelen bu konudan seçildiğini hissediyorum. Ayrıca geçmişin tekerrür etmesini önlemek için daha fazlasını öğreteceğini hissediyorum.
Y/n = Astronomi, o her zaman yıldızları ve ayı incelemeyi severdi ve bunun onu her zaman Monny ve Sirius'a bağladığını hissetti. Geceleri birinin ona katılmasına bayılıyordu, böylece onları işaret edip her biri hakkında tüm hikayeleri anlatabiliyordu.